Wat rijdt jij in Gran Turismo 5?

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Autofan
Schaal: 1:18

Re: Wat rijdt jij in Gran Turismo 5?

Bericht door Autofan »

rsh_scuderia schreef:
Autofan schreef:@Bien: Leuke wagens! Maar als je B-spec Bob de wagens niet goed in bedwang houdt, dan hou jij je Bob niet goed in bedwang! :D De mijne heeft nergens last van met die dikke Amerikanen. ;) Als ze psychisch te veel in het rood gaan zeg maar dan is het idd driften geblazen.
Dat, en als zij meer level hebben dan worden de Bobjes ook rustiger bij inhaal manouvres en kunnen zij beter omgaan met het gaspedaal.
Als jij een B-spec Bob gaat opleiden om te leren rijden met de desbetreffende auto ( 3-4 championships ) dan kunnen zij hier ook beter mee omgaan. :thump_up:
Das waar. :thump_up: Van mijn bobjes hoop ik er in een week 3 op L40 te hebben nu, maar met die Amerikanen reden ze rond L10 al en moest ze daar wel kort houden om driftpartijen in de grindbak te voorkomen. :) Is tegenwoordig een stuk minder. :D
Afbeelding
marco155

Bericht door marco155 »

ik rij nu een dikke HPA audi tt, die kan ik echt aanbevelen wat een ding! :D
Autofan

Bericht door Autofan »

Die rijdt idd niet verkeerd! :thump_up: Mijn PS3 rijdt atm weer in de Fomula GT over Le mans. :P Hoop aan het einde van deze week mn B-spec Bobs wel op L40 te hebben voor de 24h van de Nurburgring. :mrgreen: Ik en mn 3 bobs zitten atm alle 3 op L38. Bob 1 morgen op L39 als het mee zit. ;)
Afbeelding
Autofan

Bericht door Autofan »

cbnl 66 schreef:als ik dit zo allemaal lees,ik ben zo ver nog lang niet...dus wie heeft wat tips hoe te rijden en met welke wagen het beste is?..alavst bedankt :thump_up:
Hoe ver ben je? Welke races komen er aan? Wat is je budget?

En geen zorgen hoor, alleen mn B-spec is zover. ;) Die gaat morgenochtend naar L39. Mn A-spec is ook nog maar L30.
Afbeelding
Autofan

Bericht door Autofan »

Hoop dat ik morgen mn B-spec net op L40 krijg. :D Zal er om hangen, dus indien nodig doe ik er nog een kleintje bij. :P
Afbeelding
v8-vette

Bericht door v8-vette »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Autofan

Bericht door Autofan »

Dikke Viper. ;) Zal vanavond eens wat foto's van de X2010 uploaden. Dat ding is echt bijna niet te besturen. :shock: Zo freaky snel! :shock:
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Vanavond met de Sauber C9 even de Dream Car weer eens 2x rijden voor de credits.
Wat mij opvalt is dat het eerst rond 13:00 uur was op Le Mans, nu kan het daar regenen. De Nurburgring is slick/intermediates. Lastig keuzes maken. Wat dat betreft is de variatie wel weer fijn. Een re-run van de races is daardoor erg goed te doen :thump_up:
Autofan

Bericht door Autofan »

Idd. Heb van't weekend zelf eens in de regen geprobeerd te rijden op Suzuka, maar het leek meer op een driftcursus. :D Nog even de juiste afstelling zoeken dus. :P

Heb nu zelf de 24 uur van de nurburgring draaien. Dan is de B-spec klaar op de Nascar en Formula GT na. :P
Afbeelding
Autofan

Bericht door Autofan »

Was ff vergeten dat ik de 24h van de nurburgring een beetje laat gestart had gisteren. :P Foto's volgens dus vanavond. Heb wel een McLaren MP4-12C (24h nurburgring gewonnen) en een Ferrari F10 (B-spec Endurance voltooid) gewonnen. :D
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Gisteren de F10 Ferrari gekocht voor de seizoensevents.
Het rijden krijgt opeens een geheel andere dimensie. Zoveel grip, keihard remmen en een totaal gebrek aan kracht onder de 15.000 toeren is wel even wennen.
Met een controle is deze echter bijna niet " zuiver " te rijden als het om de ideale lijn gaat.

Daarna de TS020 uitgelaten op Monza. :drool:
Voelde weer als thuiskomen, wat een briljante bak, wat een briljante verschijning en wat een lelijke foto heb ik er van genomen. Die zal ik jullie dan ook onthouden :D
Autofan

Bericht door Autofan »

Moet die TS020 ook nog eens proberen idd. :D Heb die gewonnen bij de B-spec 24h van Le Mans. ;)

Als je echt grip ed wilt hebben moet je volgens mij echt de X2010 nemen. :D Sowieso als je snelheid wilt. :P 0-300 in 5 sec of zoiets... :shock: En de hoogste snelheid die ik er mee gehaald heb is 502 kmh in de slipstream van de X2010 die mn zusje bestuurde. :drool:
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Ik vond de F1 2010 te veel grip hebben. Dat haalt toch een beetje het gevoel weg onder de engine van Gran Turismo.
Wel merkte ik dat de voorkant begint te klapperen als de grip gaat ontbreken. Die finesse is wel erg gaaf. Maar voordat ik dat gevoel had moest ik de F1 2010 een paar keer de vangrail in parkeren :D
Autofan

Bericht door Autofan »

Ok, ben benieuwd! Vanavond maar eens wat seasonaltjes starten dan met de F10. ;)
Afbeelding
Autofan

Bericht door Autofan »

En de beloofde foto's van mijn snelheidsduiveltje. :D Heb ze maar ff in een link gezet, want ze zijn te groot voor het forum:
Red Bull X2010
Red Bull X2010
Red Bull X2010
Red Bull X2010

Heb gisteravond de F10 nog eens geprobeerd en die heeft idd erg veel grip! Lijkt nog iets meer grip te hebben dan de Formula GT zelfs! Als je echter ziekelijk veel grip wilt hebben, raadik je toch de X2010 aan. ;)
Afbeelding
Plaats reactie