Mickel's verzameling Cobra's
Mickel's verzameling Cobra's
Hoi allemaal,
Mijn grote hobby is de Cobra. Ik spaar vanalles van de Cobra maar vooral modelauto's in alle soorten, maten en materialen.
Momenteel staat de teller op ongeveer 400 Cobra's. Voornamelijk die-cast maar ook enkele bouwpakketten.
Daarnaast heb ik nog enkele modellen van de Lamborghini Countach, een 1:3 V8-motorblok van Revell (bouwpakket met vele bewegende delen) en een 1:1 V8-tafel en nog wat speciale modellen van diverse merken.
Toen ik begon met mijn verzameling ging het snel, kwam na een beurs met 10 of meer auto's thuis maar op een gegeven moment heb je alles wat in nederland te krijgen is. Toen heb ik veel uit America en Canada gehaald en de laatste jaren komt het meeste van Toms af.
Binnenkort naar de Namac-beurs in Houten en ben eens benieuwd of ik daar nog een slag kan slaan.
Ik ben bezig met een database van de verzameling incl foto's en op dit moment staat het dus niet zoals het moet staan. Foto's volgen zo snel mogelijk.
groeten
Mickel Goossens
Mijn grote hobby is de Cobra. Ik spaar vanalles van de Cobra maar vooral modelauto's in alle soorten, maten en materialen.
Momenteel staat de teller op ongeveer 400 Cobra's. Voornamelijk die-cast maar ook enkele bouwpakketten.
Daarnaast heb ik nog enkele modellen van de Lamborghini Countach, een 1:3 V8-motorblok van Revell (bouwpakket met vele bewegende delen) en een 1:1 V8-tafel en nog wat speciale modellen van diverse merken.
Toen ik begon met mijn verzameling ging het snel, kwam na een beurs met 10 of meer auto's thuis maar op een gegeven moment heb je alles wat in nederland te krijgen is. Toen heb ik veel uit America en Canada gehaald en de laatste jaren komt het meeste van Toms af.
Binnenkort naar de Namac-beurs in Houten en ben eens benieuwd of ik daar nog een slag kan slaan.
Ik ben bezig met een database van de verzameling incl foto's en op dit moment staat het dus niet zoals het moet staan. Foto's volgen zo snel mogelijk.
groeten
Mickel Goossens
Re: Mickel's verzameling Cobra's
welkom,de Cobra is nog steeds een van de meest angstwekkende auto's vandaag de dag
laat de foto's maar zien

laat de foto's maar zien

-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Leuk, de Cobra is toch wel een van de bruutste samenwerkingen tussen de USA of America en de UK.
Beetje raar, maar wel erg doelmatig. Ik houd daar wel van
Kom maar door met de foto's
Beetje raar, maar wel erg doelmatig. Ik houd daar wel van

Kom maar door met de foto's
- Niek-106
- Contacteer:
Welkom op dit forum Mickel,
Je hebt een mooi verzamel thema uitgekozen, dus laat die foto's maar komen
Je hebt een mooi verzamel thema uitgekozen, dus laat die foto's maar komen

welkom op het forum.
klinkt al zeer goed, benieuwd naar de foto's
De Cobra blijft een mooie wagen, heb er ook 1 in de collectie (kan niet ontbreken)
klinkt al zeer goed, benieuwd naar de foto's
De Cobra blijft een mooie wagen, heb er ook 1 in de collectie (kan niet ontbreken)
- MustangCruiser
Cobra's blijven indrukwekkende wagens, dus laat de foto's maar komen en welkom 

- Bjorn
- Contacteer:
Ook al heb ik een groot deel er van al gezien ben ik toch erg benieuwd naar nog meer foto's 

1:18 Fast and Furious
Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's.
De Cobra is een auto die je niet meer vergeet, zeker niet als je er eentje in het echt bent tegen gekomen.
De lijn, looks en zeker het geluid van een dikke V8 in het vooronder zijn een blijvende indruk.
Groeten Roeland.
De Cobra is een auto die je niet meer vergeet, zeker niet als je er eentje in het echt bent tegen gekomen.
De lijn, looks en zeker het geluid van een dikke V8 in het vooronder zijn een blijvende indruk.
Groeten Roeland.
Het is alweer lang geleden dat ik mijn laatste schaalmodel heb aangeschaft.
11 Maart was de laatste keer, zeker komkommertijd.
11 Maart was de laatste keer, zeker komkommertijd.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Welkom op het forum en net als alle andere vinden we foto's altijd erg leuk! 

veeeeeeeeeeet cobra's.
.
welkom.
ben benieuwt naar de foto's.
(is je huisdier ook een cobra
)

welkom.
ben benieuwt naar de foto's.
(is je huisdier ook een cobra

Ben benieuwd naar foto's!
Klinkt allemaal veelbelovend. Welkom trouwens!
Klinkt allemaal veelbelovend. Welkom trouwens!