Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
Weekje geleden kon ik deze Odi A8 van kyosho kopen voor 2 tientjes, daar kon ik hem niet voor laten staan. Ik vind alle hedendaagse audi's eigenlijk spuuglelijk m.u.v. deze A8 en de A5, die zijn namelijk best te pruimen. Daarnaast staat deze ook leuk naast een S-klasse Model heeft een erg fijne kleurencombi trouwens, oordeel zelf maar ;
Tot de volgende maar weer
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
Inderdaad een fraaie kleurencombo op deze Kyosho.
Hoewel ik het onderwerp zelf niet bijzonder vind, is het wel een fraai model.
Ziet er strak en goed uit. Met name in het interieur zijn er veel details te zien. Leuk
Mooie update! Dat is echt een koopje zeg, alleen al voor de wielen en voor onderdelen zou dat al een mooie prijs zijn. Dat interieur is zeker erg netjes en inderdaad vaak wat overtuigender dan de Autoarts die regelmatig van echt simpel plastic zijn. Van buiten is een AA dan wel weer wat beter, vooral qua achterlichten laten ze op dit model wel wat vallen bij Kyosho. Gewoon geverft plastic, gelukkig nog wel van achter, maar net als bij hun E46 M3's is dat gewoon net zonde van het geheel.
Goed stoppen met klagen, want dat is echt een koopje en een koopje in een smaakvolle uitvoering
De D3 is zeker en vast de mooiste A8 tot nu toe!
Van de huidige "hele grote A4" ben ik niet zo gecharmeerd, is niet meer duidelijk de "über-Audi".
Kyosho heeft van de 1:18 een mooi model gemaakt, zeker met die Y-spaakvelgen.