Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Volgens mij heb ik al eens eerder geroepen dat ik dat een heule mooie E28 5-er vind, en ook dat ik persoonlijk had gekozen voor velgen die kloppen met het bouwjaar..
Anyway, de E28 is hoe dan ook één van de BMWste modellen die BMW ooit heeft geproduceerd, zou graag zo'n youngtimer hebben in 1:1.
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Jolly Club schreef:Volgens mij heb ik al eens eerder geroepen dat ik dat een heule mooie E28 5-er vind, en ook dat ik persoonlijk had gekozen voor velgen die kloppen met het bouwjaar..
Anyway, de E28 is hoe dan ook één van de BMWste modellen die BMW ooit heeft geproduceerd, zou graag zo'n youngtimer hebben in 1:1.
Dat zou best eens kunnen, ik heb hem ook andere fora staan
Te lui om terug te zoeken,
Maar mijn wagen mag hier vast ook best wel genoemd worden.
Rij momenteel in een 2000 Alfa Romeo 166
2.5 24v versie.
Foto volgt, die edit ik er wel in binnenkort.
Hoe lang ik deze nog heb is echter niet bekend.
Wil graag naar een volgende wagen en heb weer wat leuke ouwe eind 90's bakken op het oog...
w.o.
thunderbird
Grand Marquis
New Yorker
of misschien wel een volgende alfa...gtv-tje?
Ik heb vandaag mijn 190 aangepakt.. nieuwe velgen, zwarte achterlichten, chrome ventilatieroosters en het typeteken. Ik heb ook witte pinkers en een grill met een grote ster in bestelt. Weer zware kosten dus
Bedankt mannen, tja smaken verschillen natuurlijk.
Sommigen vonden dat ik een 190 in die staat beter origineel zou laten, maar dan is het een echte opa auto..
Op p120 van dit topic is hij te zien in z'n originele staat.
Hij zag er zo ongelovelijk "gaaf" uit, en dan dit....
Persoonlijk verre van mijn goedkeuring, maar als jij zo een modern classic op de weg houd en d'r plezier mee hebt, helemaal top