Hoi, even voorstellen:
Een nieuw lid, Paul van Doorne (DAF 1958) met verzamelen al ca. 25 jaar al bezig........
Partime brandweerman bij de Brandweer Amsterdam Amstelland op de post Diemen.
Onlangs gehele verzameling van ruim 600 modelauto's brandweer (alle schalen) naar m'n studeerkamer verhuisd.
Wel in een uitgedunde versie, dus nu alleen nog 1:43 en 1:50 brandweer (2 vitrine's) en natuurlijk mijn naam
gaf al iets prijs, van m'n andere passie: DAF auto's (1 vitrine) de nieuwste foto's volgen, als dit ook mogelijk is.........
Echter zit nu wel met m'n 3 oude vitrine's in m'n maag, want we willen graag gaan verbouwen beneden!
Iemand nog interesse??? Zijn wat foto's geplaatst van de oude situatie op de veilingsite van Marktplaats,
om een indruk te krijgen, kijk bij Brandweer/Diemen/Paul.
Ik kom regelmatig in Houten, maar ben een vaste bezoeker van de Brandweerbeurs.......
Dus voor de aanschaf/ruilen van modellen ben je bij mij dan ook zeer welkom, ik heb er genoeg!
Paul.
Brandweer/DAF modellen verzamelaars...........
Brandweer/DAF modellen verzamelaars...........
Laatst gewijzigd door Firemen op zo 06 mar 2011 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Brandweer/DAF modellen verzamelaars...........
welkom.
ik heb effe op marktplaats gekeken en ze zijn wel mooi zover ik het kon zien.de wagens waren nogal klein op de foto.
maar wel een mooie collectie.

ik heb effe op marktplaats gekeken en ze zijn wel mooi zover ik het kon zien.de wagens waren nogal klein op de foto.
maar wel een mooie collectie.
Kijk, altijd leuk een collega op het forum (ik bij regio Zuid-Holland-Zuid Dordrecht post Oranjepark/Centrum) 

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
IK ben zeer benieuwd naar je foto's heb zelf het een en ander van Siku gehad in het verleden.