Hallo mede Maffers,
Sinds enige tijd, woon ik niet meer in Nederland, maar in Jamaica (waar bijna iedere dag de zon schijnt).
Door mijn verhuizing, kon ik helaas mijn modelauto collectie niet in zijn geheel meebrengen (> 2000st), deze staat keurig opgebogen in een loods.
Sommige modellen heb ik verkocht aan Duitse en Amerikaanse modelautovrienden, die mij destijds op bijzondere modellen hebben gewezen.
Maar ik heb wel een +/- 35 Spark / Neo modellen staan in mijn huisje, omdat resin modellen weinig kans op roest hebben

De MB modellen die hier staan: racers 1934-1939, F1 monoposto/stroomliners 1954-55, Le Mans racers 1998-99, 24H Spa, diverse straatauto's en Pagani Zonda's.
Foto's zullen helaas niet beschikbaar zijn, ik bezit geen foto toestel meer (gestolen natuurlijk).
Zo nu en dan, krijg ik uit Nederland een Spark model erbij via familie of vrienden die langs komen voor bakkie leut.
Mijn maatje Tony regelt mijn geringe aankopen bij forum sponser Frank (Droomauto's).
Ondanks mijn prive tegenslag, ben ik nog steeds modelauto liefhebber, maar is het verzamel virus wel zeer sterk afgenomen.
Dit zal mijn laatste post zijn in mijn prive collectie.
Ron