Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Budget of niet, deze TVR ziet er goed uit hoor.
Mooi model en de kleur staat 'm ook goed.
En idd, even de grille met zwart aanstippen en het is weer net iets realistischer.
Veel plezier ermee.
Groeten Roeland.
Het is alweer lang geleden dat ik mijn laatste schaalmodel heb aangeschaft.
11 Maart was de laatste keer, zeker komkommertijd.
blijve onwijze wagens die TVRrrrr's.
zelfs al gooi je er een rare kameleon kleur op dan zijn ze nog bruut
en budgets hoeven niet slecht te zijn en dat onderstreept deze Jada maar weer eens
Leuke bak van een eigenwijs en origineel automerk! De TVR's blijven toch altijd heftige wagens. En het budget-model ziet er zo op de foto's niet eens heel budget uit mooie wagen
Op de paar modellen die Jadi als laatste releasde na, hebben ze inderdaad echt mooie stukjes neer gezet! Zo vind ik hun 5-serie van het vorig type van buiten mooier dan de Kysosho, die bijvoorbeeld nog een geverft glaasje heeft voor de achterlichten. Deze TVR is ook dik in orde (vind hem ook mooier dan de facelift), lekker apart kleurtje ook, al prefereer ik toch echt de mijne die een oranje metallic laklaag heeft