Binnenmaten Detolf
- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Binnenmaten Detolf
Ik heb nog ruimte over in mijn kamer en ik wil graag een extra vitrine aanschaffen zodat ik wat extra modellen kwijt kan. Nou heb ik bij Ikea de Detolf gezien en die vind ik wel mooi. Weet iemand de binnenmaten van deze kast, want in mijn andere vitrine passen een aantal modellen er niet in de diepte in. De Maybach 57 en de Mercedes 770K zijn beide ongeveer 33,5 cm. het zou mooi zijn als deze in een Detolf passen.
- a vd winkel
Re: Binnenmaten Detolf
Afmeting gemonteerd product
Breedte: 43 cm
Diepte: 37 cm
Hoogte: 163 cm
Max. belasting: 6 kg
van de IKEA site... let wel de diepte is waarschijnlijk de diepte van het complete produkt en niet de binnenmaat, gemiddeld moet je rekenen met een afname in diepte van ongeveer 1,5 cm per zijde, dat zou dan dus betekenen dat ie 34 cm diep is binnemaats.... met modellen van 33cm + modellen wordt het risico dat ze niet passen dan dus wel erg groot....zeker als die 1,5 cm groter uit blijken te vallen.
Breedte: 43 cm
Diepte: 37 cm
Hoogte: 163 cm
Max. belasting: 6 kg
van de IKEA site... let wel de diepte is waarschijnlijk de diepte van het complete produkt en niet de binnenmaat, gemiddeld moet je rekenen met een afname in diepte van ongeveer 1,5 cm per zijde, dat zou dan dus betekenen dat ie 34 cm diep is binnemaats.... met modellen van 33cm + modellen wordt het risico dat ze niet passen dan dus wel erg groot....zeker als die 1,5 cm groter uit blijken te vallen.
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Daar zit ik inderdaad mee. Het zou zuur zijn als ik die kast koop en de modellen passen er niet eens ina vd winkel schreef:met modellen van 33cm + modellen wordt het risico dat ze niet passen dan dus wel erg groot....zeker als die 1,5 cm groter uit blijken te vallen.

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Gewoon model in een doos meenemen naar de IKEA en passen
Meten is weten 

binnen maat is +- 31,5 op 38,5
de 31,5 zou je nog tot 33 à 33,5 kunnen gaan met paar mm over
buitenmaten kloppen (eigenlijk 42,5 en 36,5)
heb zo'n kast staan hier
de 31,5 zou je nog tot 33 à 33,5 kunnen gaan met paar mm over
buitenmaten kloppen (eigenlijk 42,5 en 36,5)
heb zo'n kast staan hier
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Bedankt voor de reactie

Dus de Maybach gaat er niet in passen. Dan maar op zoek naar een alternatiefexit schreef:binnen maat is +- 31,5 op 38,5

in de breedte zal het nipt zijn
in de lengte geen probleem
schuin zetten zal mss passen
in de lengte geen probleem
schuin zetten zal mss passen