Graag had ik een update willen laten zien van een Zonda R of een Lexus LFA in wit, of beide. Helaas zijn beide niet (voor een redelijke prijs) leverbaar op het moment en Zonda pas weer na de upgrade. Ik twijfel of ik de LFA in mat zwart moet nemen... (en daarna met blanke lak erover heen, zou voor mij een perfecte droom zijn) Zodra ik weer een iets te melden heb hierover merken jullie het
Maar even een verlate update van modellen die ik heb uit Houten. Allereerst een zwart
Honda Integra Type-R DC-5. Had deze al in het blauw en de Mugen uitvoering, het zoeken is naar de witte Type-R. Deze is zeer lastig te vinden.

BLACK HONDA'S!!!!!
En deze stond ook nog op mijn lijst, een zwarte
Dodge Viper SRT-10 Coupé met racing stripes. Had deze al in het rood, ziet er ook strak uit hoor, maar de voorkeur gaat voor mij uit naar de zwarte en zeker met die rode accenten!!! (remklauwen en interieur)

Dat rood springt er echt uit...helemaal geweldig!!

In combi met de Roadster...(nog in originele trim, alleen de rode gordels hieraan toegevoegd)

Zelfde kleur combinaties...

Drag race...

Compleet met de Z06, helaas is deze niet in het zwart geleverd door AA...

Concurrenten van mekaar
Oei, oei, de laatse foto is geen Coupé, maar een Roadster. Zoals gezegd ging de voorkeur uit naar de zwarte SRT10, dus de rode heeft gediend als donor auto. Bekijk het resultaat met onder de foto's uitleg over bepaalde aanpassingen... oftewel
upgrades in mijn taal

Even de een pic hoe de Viper voor de aanpassingen eruit zag...

Complete onderstel overgezet, paste totaal niet, moest helemaal aangepast worden. Maar heeft nu wel die prachtige velgen mét die rode remklauwen...

Dashboard en midden console zijn ook overgekomen... Heerlijk die rode accenten...

De Roadster heeft nu ook een diffusor...

Nu zijn de zonnekleppen beweegbaar!!!

Hier de de bestuurderskant naar beneden, let ook op het stuur, ook van de coupé...

Beide zonnekleppen naar beneden...

Ook de stoelen vervangen, deze zijn zwarter en hebben in het rood Viper opschrift... De gordels zijn ook geplaatst, gewoon in het zwart...

Uiteraard moest het embleem van de Coupé ook hier op de neus...

Zelfs de motor is helemaal overgezet, nu heeft deze ook een motorkap steun en zijn de luchtfilters zichtbaar...