Ronald's ''Alpine-Renault'' Collectie
Re: Ronald's ''Alpine-Renault'' Collectie
Geslaagde A310, en die 5 Turbo ziet er prachtig uit!
Als Otto nu nog met de 5 Turbo 2 op 1/12 zou komen...

- Ronald Clio
Ik ook nog niet Fred.turbo_fred schreef:Ik heb de Otto 1/12 5 Turbo nog niet naast mijn Otto 1/12 Alpine A110 kunnen zetten.Ronald Clio schreef:Ook bij de megagrote 1:12 vijf Turbo zit die leuke F1 sticker op de achterruit.![]()
En, Otto heeft de motorafdekplaat zelfs van ''echte'' blauwe stof voorzien!![]()
Hij neemt wel heul veul ruimte in beslag in de vitrine..dat dan weer wel..
Jij wel Ronald ? En een mooie foto daarvan misschien Ronald ?

Wellicht dat ik aankomend weekend de A110 naast de 5 Turbo parkeer voor een fotoshoot.

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Dan zou ik die dus zeker weten kopen, dan vind ik de 5 Turbo echt af!! en aangezien het zeker in blauw dan echt een uber auto is, moet k hem dan wel hebbenOTF'er schreef:Geslaagde A310, en die 5 Turbo ziet er prachtig uit!

Gaaf, dat is wel helemaal top, zeker in het echt moet hij toch indrukwekkend mooi ogen.Ronald Clio schreef:Otto heeft de motorafdekplaat zelfs van ''echte'' blauwe stof voorzien!
Wellicht dat ik aankomend weekend de A110 naast de 5 Turbo parkeer voor een fotoshoot.
En ja, graag een shootje ja

Overigens is de rode Alpine weer een mooie, staat hem toch beter dan ik dacht. Mooi kleurtje, maar ik zoek nog steeds de witte met blauw interieur, om het Alpine blauw weer wat naar voren te halen. M'n donker bruine heeft tenslotte ook een rood binnenste (zou dan wel weer goed matchen met een rode

Mocht je de witte nog kwijt willen, dan hoor ik graag van je!
Mooi staaltje modelautomonstervervaardiging
(probeer dat maar eens met scrabble
)
Greetz Richard

(probeer dat maar eens met scrabble

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- Ronald Clio
Zo, het is de hoogste tijd om hier weer is een update van de collectie te plaatsen..
Na de 1:18 zonnebloemgele Alpine A610 van ''OttO-Mobile'', werden we afgelopen voorjaar verrast met de A610 in ''Magny-Cours'' uitvoering:

Van deze gelimiteerde oplage zijn er in schaal 1:1 ''slechts'' 31 stuks van gebouwd.
Afgelopen juli heb ik ein-de-lijk een Clio II RS Phase III in de kleur ''Jaune Sirius'' weten te vinden.

En Wederom is het ''OttO-Mobile'' gelukt om een klein 1:18 meesterwerkje op vier wielen af te leveren.
De A210 van OttO-Mobile is écht een beauty van een miniatuur geworden!

Na de 1:18 zonnebloemgele Alpine A610 van ''OttO-Mobile'', werden we afgelopen voorjaar verrast met de A610 in ''Magny-Cours'' uitvoering:

Van deze gelimiteerde oplage zijn er in schaal 1:1 ''slechts'' 31 stuks van gebouwd.
Afgelopen juli heb ik ein-de-lijk een Clio II RS Phase III in de kleur ''Jaune Sirius'' weten te vinden.

En Wederom is het ''OttO-Mobile'' gelukt om een klein 1:18 meesterwerkje op vier wielen af te leveren.

De A210 van OttO-Mobile is écht een beauty van een miniatuur geworden!

Laatst gewijzigd door Ronald Clio op zo 20 nov 2011 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.

- Ronald Clio
Waren we jááren geleden al blij wanneer we weer is een keer een nieuwe schaal 1:43 Alpine konden toevoegen aan onze collectie, vandaag de dag helpt ''OttO-Mobile'' ons een aardig handje op een heel wat grotere schaal.
Zo zijn we sinds vorige week de trotse eigenaar geworden van een heuse A110 ''Tour de Corse''.
Een echte schaal 1:1?? Nee, dat past helaas niet in de huiskamer..
Maar, OttO-mobile heeft een goede oplossing gevonden voor dit probleem en heeft de A110 Tour de Corse twaalf maal perfect weten te verkleinen!

De ''Tour de Corse'' naast de eerder door OttO-mobile uitgebrachte straatversie van de A110.

En de net door OttO-Mobile in schaal 1:18 uitgebrachte oranje ''Alpine GT4'' is ook al zo'n regelrechte topper!

Zo zijn we sinds vorige week de trotse eigenaar geworden van een heuse A110 ''Tour de Corse''.

Een echte schaal 1:1?? Nee, dat past helaas niet in de huiskamer..
Maar, OttO-mobile heeft een goede oplossing gevonden voor dit probleem en heeft de A110 Tour de Corse twaalf maal perfect weten te verkleinen!

De ''Tour de Corse'' naast de eerder door OttO-mobile uitgebrachte straatversie van de A110.

En de net door OttO-Mobile in schaal 1:18 uitgebrachte oranje ''Alpine GT4'' is ook al zo'n regelrechte topper!

Keuke update Ronald 

- MitsuGalant
Mooie updates

- Ronald Clio
Mooie update hoor !!!!!!!

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
- Jolly Club

In 1:1 een klein wagentje, maar in 1:12 een knoepert van rallybak! Hulde, hulde, en zoveel gaver dan de straatversie.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Via welke weg werd deze 1:12 Alpine aangeboden?
Knap model, niet gezien op de Otto-site.
Knap model, niet gezien op de Otto-site.

die otto alpines zien er altijd erg vet uit
mooie update
Bram

Bram
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
- Ronald Clio
In de 1:1 versie pas ik nauwelijks..Jolly Club schreef:
In 1:1 een klein wagentje, maar in 1:12 een knoepert van rallybak! Hulde, hulde, en zoveel gaver dan de straatversie.![]()

Laatst gewijzigd door Ronald Clio op di 22 nov 2011 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.