Forum-meeting 2011 28 mei bij Toms
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Niek-106
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Forum-meeting 2011 28 mei bij Toms
Ik snap jullie besluit ook wel hoor, alleen vind ik het persoonlijk net wat te ver voor een meeting.
Ik was hier graag naartoe gegaan, alleen wil het toeval dat ik nu net deze dag richting Oostenrijk vertrek.Kyoshofan schreef:Vanaf Eindhoven helaas té ver rijden, ook met de scooter.
Niet toevallig gekke mensen die vanuit het zuiden moeten komen?
Daar is dit jaar het 30 jarig jubileum van het GTI Treffen aan de Wörthersee.
Groeten Roeland.
Het is alweer lang geleden dat ik mijn laatste schaalmodel heb aangeschaft.
11 Maart was de laatste keer, zeker komkommertijd.
11 Maart was de laatste keer, zeker komkommertijd.
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
28 Mei is voor deze jongen nog niet in te plannen, dus onder voorbehoud
Want eigenlijk kan ik Hermann pas onder ogen komen als de verbouwing klaar is 
Zal het ongeveer 2 weken van te voren kunnen laten weten en dan zouden er eventueel poppetjes mee kunnen rijden als die nog geen vervoer mochten hebben

Zal het ongeveer 2 weken van te voren kunnen laten weten en dan zouden er eventueel poppetjes mee kunnen rijden als die nog geen vervoer mochten hebben

Zeer spijtig maar zal er niet bij zijn dit jaar .

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr. Dj M.
Ik zal eens kijken of ik er bij kan zijn
Als ik er bij ben, wil ik ook best wat meenemen van de collectie. Mocht er iemand iets willen zien, dan kan je dat natuurlijk laten weten

Als ik er bij ben, wil ik ook best wat meenemen van de collectie. Mocht er iemand iets willen zien, dan kan je dat natuurlijk laten weten

Als Total medewerker moet ik de beurswaarde van het aandeel ten top drijven , dus zal me weer inschikkelijk voorzien van een volle tank diesel om vaart richting Toms te zetten , queeste 2 zal dan weer worden om nog een aantal zotte Belgen bijeen te ronselen om de lange trip van de nodige tabletalk te voorzien
(Coolpappa read my lips
)

- Montezemolo
- Contacteer:
Ik stel voor dat je gewoon wel komt, want mijn mayonaise is op117ayrton schreef:Zeer spijtig maar zal er niet bij zijn dit jaar .![]()
![]()

Mont.

Modelautoforum: 100% ADH
- squadraminiatura
Ik zet de 28e in mijn agenda, maar nog onder voorbehoud. De vorige keer bij Toms was ook erg
.
Er hangt dat weekend nog iets in de (klassieker) lucht....
dus last minute beslissing als in naar Purmerend kom.
Groeten,
Ferry

Er hangt dat weekend nog iets in de (klassieker) lucht....

Groeten,
Ferry
- Jolly Club
Da's in mijn geval precies een week eerder, waarschijnlijk heb ik de 28e net de overwinningsroes uitgeslapen.squadraminiatura schreef: Er hangt dat weekend nog iets in de (klassieker) lucht....![]()

Lijkt me leuk weer eens van de partij te zijn, heb de laatste editie(s) gemist helaas..
Gelukkig is de Cars-gekte bij Junior een beetje over.. of kun je, net als bij Frank, op 'loopafstand' pinnen

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Je kan bij Toms pinnen, maar dat had je vast al bedacht.
- Montezemolo
- Contacteer:
Als jij geen vrij kunt krijgen mag Tamara ook gewoon alleen komen hoorRicardo schreef:Groningen (180km) is weer present(nog even afwachten trouwens of ik vrij kan plannen)

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
Had je maar niet moeten trouwenMontezemolo schreef:Als jij geen vrij kunt krijgen mag Tamara ook gewoon alleen komen hoorRicardo schreef:Groningen (180km) is weer present(nog even afwachten trouwens of ik vrij kan plannen)
![]()
![]()
Montezemolo

- coolpappa04
hey guyke, ja verdikke toch ik had er zoals vorige keren dolgraag willen bijzijn, maar wij hebben juist dat weekend een groot communiefeest van onze Yoshi en dylan in de tuin voor 60 man,Bondracer schreef:Als Total medewerker moet ik de beurswaarde van het aandeel ten top drijven , dus zal me weer inschikkelijk voorzien van een volle tank diesel om vaart richting Toms te zetten , queeste 2 zal dan weer worden om nog een aantal zotte Belgen bijeen te ronselen om de lange trip van de nodige tabletalk te voorzien(Coolpappa read my lips
)
dus het zal voor volgend jaar worden, ene jongens als wij belgen een paar honderd kilometer er voor over hebben om tot bij toms te komen, dan mag dit voor jullie toch zeker geen probleem zijn normaal gezien

Tuurlijk niet.coolpappa04 schreef:hey guyke, ja verdikke toch ik had er zoals vorige keren dolgraag willen bijzijn, maar wij hebben juist dat weekend een groot communiefeest van onze Yoshi en dylan in de tuin voor 60 man,Bondracer schreef:Als Total medewerker moet ik de beurswaarde van het aandeel ten top drijven , dus zal me weer inschikkelijk voorzien van een volle tank diesel om vaart richting Toms te zetten , queeste 2 zal dan weer worden om nog een aantal zotte Belgen bijeen te ronselen om de lange trip van de nodige tabletalk te voorzien(Coolpappa read my lips
)
dus het zal voor volgend jaar worden, ene jongens als wij belgen een paar honderd kilometer er voor over hebben om tot bij toms te komen, dan mag dit voor jullie toch zeker geen probleem zijn normaal gezien![]()