Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik had al een "look-alike" gemaakt maar hier is de March 1992 van Spark, een prachtig mooi model.
Vanmiddag even opgehaald bij Randall en nu staat hij te pronken in de vitrine.
Heel fijn model..........ik heb hem ook binnenkort staan gelukkig.
Heb je de Marlboro decal al op de helm geplaatst?! Schijnt onder of bij het model te zitten of zoiets heb ik begrepen.
Ben heel benieuwd naar het model in het echt.
Jazeker een heel fijn model... en ja ik heb inmiddels de Marlboro sticker op de helm geplaatst
én de Mexx MEN stickers aangebracht (deze zijn ze vergeten)...
http://WWW.PAOL.NL VOOR DE COLLECTIE VAN DE DOOR JAN LAMMERS BEREDEN WAGENS IN DE SCHAAL 1:43
pabloprimera schreef:Jazeker een heel fijn model... en ja ik heb inmiddels de Marlboro sticker op de helm geplaatst
én de Mexx MEN stickers aangebracht (deze zijn ze vergeten)...
heel goed gedaan en een gaaf model weer in een unieke collectie
Het is een mooie he Paul, ik heb hem inmiddels ook. Het Marlboro decalletje nog niet aangebracht, maar die zit in zo'n klein zakje dat ik hem niet openkrijg met mijn vingers
Niet zo spectaculair maar toch in de vitrine.....
Afgelopen donderdag reed Lammers samen met Hezemans een demo op Zandvoort met
de VW Golf 6 met een Antonov transmissie.....
Grin, ik had gehoopt dat niemand dat zou zien.....
Kon niet zo gauw een 6 vinden...
Je woont vlak bij mij? Kom eens een bakkie doen zou ik zeggen ...
groet Paul
http://WWW.PAOL.NL VOOR DE COLLECTIE VAN DE DOOR JAN LAMMERS BEREDEN WAGENS IN DE SCHAAL 1:43
Voor zover ik weet is er ook geen Golf 6 in 1:43. Het valt niet heel erg op, modellen verschillen niet veel van mekaar.
Bakkie doen, gezellig. Als ik is tijd heb.
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's! 680 Pk op de Achterwielen!
Ook deze is niet echt spectaculair, Elektrische Nissan Leaf
Woensdagmorgen 6 april testte Jan Lammers de Elektrische Nissan op het Circuit Park Zandvoort
Wel even het vermelden waard vond ik...én er weer eentje in de vitrine....
Verder is de Saker Sports Car van 10 april j.l. in de maak...
Leuke klus...