Jos' Alonso collectie -> hele collectie te koop!!!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Jos
Schaal: 1:43

Bericht door Jos »

en bedankt he ;)

nou Jos is toevallig een paar km verderop geboren ed. Echter mn fan-zijn van jos is wat afgenomen nadat hij met alle macht in de F1 probeert te blijven terwijl hij elke andere competatieve auto weigerde te rijden. Ik zal zeker fan van jos blijven, maar zijn modelauto's heb ik al een tijdje niet meer gekocht...

Fernando Alonso spreekt voor zich, ik heb zowat de meest uitgebreide alonso collectie denk ik, ik heb niets niet waarvan ik wel weet dat het bestaat... (diecast)
Laatst gewijzigd door Jos op di 15 feb 2005 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Jos schreef:en bedankt he ;)

nou Jos is toevallig een paar km verderop geboren ed. Echter mn fan-zijn van jos is wat afgenomen nadat hij met alle macht in de F1 probeert te blijven terwijl hij elke andere competatieve auto weigerde te rijden. Ik zal zeker fan van jos blijven, maar zijn modelauto's heb ik al een tijdje niet meer gekocht...

Fernando Alonso spreekt voor zich, ik heb zowat de meest uitgebreide alonso collectie denk ik, ik heb niets waarvan ik wel weet dat het bestaat... (diecast)
:mrgreen: doe maar voort met je alonso. :D
Jos

Bericht door Jos »

dankje :)

ik zou alleen graag mijn collectie wat meer promoten in Spanje, denk dat die Spanjaarden er helemaal wild van zijn, en wie weet kunnen ze me helpen met het vinden van nieuwe modellen..weet iemand hoe ik dat aan kan pakken??
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Jos schreef:dankje :)

ik zou alleen graag mijn collectie wat meer promoten in Spanje, denk dat die Spanjaarden er helemaal wild van zijn, en wie weet kunnen ze me helpen met het vinden van nieuwe modellen..weet iemand hoe ik dat aan kan pakken??

Probeer eens diecastXchange, een forum net als deze (maar niet zo leuk als deze hoor :angel: ) en daar zit een internationaal gezelschap op en misschien bestaat er ook een forum in Spanje.
Jos

Bericht door Jos »

Met dank aan Frank, de laatste van de 5(!!!) 2003 Renaults van Alonso...

Afbeelding

Hieronder de andere 2 Renaults die door Hotwheels onder hetzelfde productnummer als de bovenstaande zijn uitgegeven:

Afbeelding

Afbeelding
(mild seven decals zelf aangebracht)
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Misschien heeft Fernando een eigen fanclub, en heeft die fanclub een forum, weet alleen niet hoe goed jouw Spaans is natuurlijk :wink:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
droomautoos
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

Jolly Club schreef:

Misschien heeft Fernando een eigen fanclub, en heeft die fanclub een forum, weet alleen niet hoe goed jouw Spaans is natuurlijk :wink:

Of het nederlands van die spanjaarden :?: :mrgreen:
Droes
Schaal: 1:18

Bericht door Droes »

jij bent de eerste die, vanaf ik hier ben, een renaultje gekocht heeft :lol:
:thump_up:
Afbeelding Afbeelding
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Rob, eindelijk de 1:18 kollektie kompleet :thump_up: :thump_up:
Jos

Bericht door Jos »

ja rené, totdat ik (of iemand anders) erachter kom dat ze met de R24 dezelfde trucjes hebben uitgehaald...
Bij mijn weten nog niet gelukkig :worshippy:
Jos

Bericht door Jos »

Nieuwe overzichtsfoto's, ze zijn vergrootbaar, dan opent een nieuw scherm. In dat scherm kun je rechtsbeneden nog eens klikken voor een uitvergroting :!:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Jos op ma 07 mar 2005 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Wauwie die foto's zijn goed gelukt moet ik zeggen. Mooie opstellingen zo :thump_up:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D GEWOON PRACHTIGE OP STELLING :thump_up: :thump_up:
Jos

Bericht door Jos »

Hieronder mijn nieuwste speeltje: een Protech XT4 met factory tuned motor erop, gaat tussen de 90 en 100 kmh :mrgreen: Mn oude heb ik verkocht, die ging te traag voor mij

Afbeelding
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ziet er goed uit :thump_up: :thump_up:
Plaats reactie