Marktplaats
Re: Marktplaats
Zijn naam is al een keer voorbij gekomen het gaat om Wouter uit Beemte Broekland of Apeldoorn, persoon is ook actief
als RWAlfa en als Reini , zit ook op eigen advertentie's mee te bieden om de prijzen op te drijven .
Niet echt netjes als je het mij vraagt , maar let er wel op zou ik zeggen .
Ik heb ook al eens zaken met hem gedaan maar weet nu zeker dat ik het nu niet meer zal doen na deze actie .
als RWAlfa en als Reini , zit ook op eigen advertentie's mee te bieden om de prijzen op te drijven .
Niet echt netjes als je het mij vraagt , maar let er wel op zou ik zeggen .
Ik heb ook al eens zaken met hem gedaan maar weet nu zeker dat ik het nu niet meer zal doen na deze actie .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
-paranoiia-
Laatst gewijzigd door Bunno op zo 06 mar 2011 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
GR. Bunno
Mijn reactie was een gewoon bericht over de persoon Rwalfa , Reini , Wouter .
En niet over John uit Bunschoten-Spakenburg.
En niet over John uit Bunschoten-Spakenburg.
Pff dat scheelt.....
ga dan gewoon bestellen.
Was voor mij niet helemaal duidelijk omdat jouw reactie onder de mijne stond
Thanx voor de snelle reactie.

Was voor mij niet helemaal duidelijk omdat jouw reactie onder de mijne stond
Thanx voor de snelle reactie.
GR. Bunno
Re: Curt Summers (marktplaats)
Hallo,
Heb in januari 2011 wat strips van Evergreen bij Curt Summers besteld. De helft werd geleverd, de andere helft zou nageleverd worden. Tot op heden niets gezien.Ook niet na het sturen van meerdere emails. Hij weigert ook de bestelling te annuleren en het geld terug te storten.
Geeft als reden aan dat hij in het ziekenhuis heeft gelegen.
Kennelijk gaat het redelijk goed als hij het artikel op voorraad heeft, maar de nabestellingen zijn een puinhoop.
Heb in januari 2011 wat strips van Evergreen bij Curt Summers besteld. De helft werd geleverd, de andere helft zou nageleverd worden. Tot op heden niets gezien.Ook niet na het sturen van meerdere emails. Hij weigert ook de bestelling te annuleren en het geld terug te storten.
Geeft als reden aan dat hij in het ziekenhuis heeft gelegen.
Kennelijk gaat het redelijk goed als hij het artikel op voorraad heeft, maar de nabestellingen zijn een puinhoop.
Misschien is het loos alarm, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2!!!
Op MP staat een verkoper die nog maar 5 dagen actief is onder de naam Jon hatan of Jonhatan uit Bathmen!
Deze verkoper bied exclusieve auto's aan te noemen:
- AA BMW M3 Cecotto uitvoering
- AA BMW M3 CSL Zwart
- AA Mercedes 190 Evo 2,5 16
-Norev VW Golf
Deze auto's worden per stuk aangeboden voor €50,- inclusief verzenden!
Als je de foto's ziet is er geen één het zelfde, Archieffoto's waarschijnlijk!!
Ik heb gemaild interesse te hebben in 2 modellen en mail terug gehad voor adres gegevens en zou hij bankgegevens sturen!
Ik heb gezegd dat ik alleen wil afhalen, ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik wat hoor!!
Ik heb mijn twijfels in elk geval!
Op MP staat een verkoper die nog maar 5 dagen actief is onder de naam Jon hatan of Jonhatan uit Bathmen!
Deze verkoper bied exclusieve auto's aan te noemen:
- AA BMW M3 Cecotto uitvoering
- AA BMW M3 CSL Zwart
- AA Mercedes 190 Evo 2,5 16
-Norev VW Golf
Deze auto's worden per stuk aangeboden voor €50,- inclusief verzenden!
Als je de foto's ziet is er geen één het zelfde, Archieffoto's waarschijnlijk!!
Ik heb gemaild interesse te hebben in 2 modellen en mail terug gehad voor adres gegevens en zou hij bankgegevens sturen!
Ik heb gezegd dat ik alleen wil afhalen, ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik wat hoor!!
Ik heb mijn twijfels in elk geval!
Wild wild horses couldn't drag me away
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Dat zijn wel veel uitroeptekens voor een mailtje 
Daarnaast, ik zou eerst eens vragen of deze aanbieder een bekende is hier, of niet ipv een verdachtmaking te uiten als eerste...

Daarnaast, ik zou eerst eens vragen of deze aanbieder een bekende is hier, of niet ipv een verdachtmaking te uiten als eerste...

- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Die Jon moet je dus niet vertrouwen wordt door ervaren handelaars gewaarschuwd voor hem.
Hij heeft de truc al op meerdere namen gedaan.
Heb hem ook gemaild interesse in die M3 Cecotto, of die hem wil brengen of dat ik hem kom halen centraal punt in het land afhandelen.
Ineens geen reactie, na wat Google werk kwam ik hem tegen als oplichter, en de foto's die hij gebruikt zijn rechtstreeks vanaf het internet.
Hij heeft de truc al op meerdere namen gedaan.
Heb hem ook gemaild interesse in die M3 Cecotto, of die hem wil brengen of dat ik hem kom halen centraal punt in het land afhandelen.
Ineens geen reactie, na wat Google werk kwam ik hem tegen als oplichter, en de foto's die hij gebruikt zijn rechtstreeks vanaf het internet.
- mercedes fan
Klopt, die man is een oplichtert, niet iets van hem kopen dus 

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

Daar heb je een punt dat ik dat niet gevraagd hebrsh_scuderia schreef:Dat zijn wel veel uitroeptekens voor een mailtje
Aan de andere kant, wie maakt zich verdacht?
Ik spreek niet negatief over deze handelaar daar ik idd niet weet wie het betreft!
Ik vertel mijn visie en ervaring (geen respons erna meer) en schrijf dat hier zodat anderen hun mening kunnen geven!
En als men archieffoto's gebruikt is dat verdacht toch, dan weet je nog niet wat je koopt

Zo te lezen alleen maar negatieve berichten...
Deze "verkoper" is al een tijdje actief op MP , maakt steeds een ander account aan of veranderd zijn naam .
Heeft een keer mijn foto's gebruikt die hij van het MAF afgehaald heeft, na een mail vanuit mijn kant met
een waarschuwing en een evt te volgen faktuur waren ze eraf .
Er wordt ook gewaarschuwd voor deze verkoper via MP en als je het nuchter bekijkt , niemand vraagt voor een
Mercedes 190E EVO II en een BMW M3 Cecotto een vast bedrag van 5 tientjes terwijl ze meer waard zijn.
Dan gebruik je toch de optie "bieden" naar mijjn mening .
Heeft een keer mijn foto's gebruikt die hij van het MAF afgehaald heeft, na een mail vanuit mijn kant met
een waarschuwing en een evt te volgen faktuur waren ze eraf .
Er wordt ook gewaarschuwd voor deze verkoper via MP en als je het nuchter bekijkt , niemand vraagt voor een
Mercedes 190E EVO II en een BMW M3 Cecotto een vast bedrag van 5 tientjes terwijl ze meer waard zijn.
Dan gebruik je toch de optie "bieden" naar mijjn mening .
-
- Moderator
Het lijkt mij ook bijna evident dat 4 tientjes onder de nieuw waarde ridicule onzin zalzijn, maar stel dat het niet zo is, dan wordt iemand eerst in de boeien geslagen en daarna wordt er pas gevraagd wat deze persoon voor criminele praktijken heeft ondergaan. Misschien blijkt het een eerwaardig burger, maar wellicht zijn de ervaringen juist erg negatief.Straetos schreef:Daar heb je een punt dat ik dat niet gevraagd hebrsh_scuderia schreef:Dat zijn wel veel uitroeptekens voor een mailtje
Aan de andere kant, wie maakt zich verdacht?
Ik spreek niet negatief over deze handelaar daar ik idd niet weet wie het betreft!
Ik vertel mijn visie en ervaring (geen respons erna meer) en schrijf dat hier zodat anderen hun mening kunnen geven!
En als men archieffoto's gebruikt is dat verdacht toch, dan weet je nog niet wat je koopt![]()
Zo te lezen alleen maar negatieve berichten...
In dit specifieke geval is jouw onderbuik gevoel in de juiste richting, maar het uitvragen naar ervaringen naar deze "aanbieder" is de nettere manier. Respons volgt bijna altijd wel vanzelf met dito waarschuwingen

Wat ik al eerder zei: Je hebt een punt en ik zal dat ook de volgende keer eerst doen!rsh_scuderia schreef:In dit specifieke geval is jouw onderbuik gevoel in de juiste richting, maar het uitvragen naar ervaringen naar deze "aanbieder" is de nettere manier. Respons volgt bijna altijd wel vanzelf met dito waarschuwingen![]()
- SuperCars
- Contacteer:
Kan iemand mij misschien helpen met deze verkoper?
Die zichzelf ''Automodelle 1-18'' noemt.
Hij woont in Dinteloord Noord-Brabant.
Bied zowel schaalmodellen aan als spullen in huis.
De link: http://link.marktplaats.nl/433909242" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvast bedankt.
Die zichzelf ''Automodelle 1-18'' noemt.
Hij woont in Dinteloord Noord-Brabant.
Bied zowel schaalmodellen aan als spullen in huis.
De link: http://link.marktplaats.nl/433909242" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvast bedankt.