Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zag tijdens de GP van Maleisië een reclame van Modelsportcars.eu, schaalmodel van M. Schumacher van 2002 schaal 1:43 voor €4.99. Meteen gekocht: en dit is dus wat je krijgt voor 5 euro!:
Als je het mij vraagt, niet slecht voor zo'n prijs
TestaRossa schreef:Geweldig mooi.
Het is al een indrukwekkend model, maar met de originele livery is íe nog een stuk mooier. Geen decals voor de helm helaas?!
bedankt voor de reactie!
De decals op de helm komen nog, ik ga ze in het weekend doen omdat ik het nogal precies werk vind ( het helm gedeelte ) en wil er dan rustig de tijd voor nemen
Eeuwig zonde dat de 1994 Williams in deze klassieke livery tot in lengte van dagen zal worden herinnerd door die afschuwelijke beelden op de 1e mei van dat jaar, en niet door zijn prestaties op het circuit... Wat dat betreft deden zijn voorgangers van '92 en '93 het een stuk beter.
Feit is dat je model nu historisch correct is, en daarmee een veel waardevoller bezit dan met die malle vierkantjes d'r op. Mooi resultaat, en succes met de helm.
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Twee weken geleden een prachtig schaalmodel gekocht, de Lotus 97T van Ayrton Senna tijdens de Grand Prix van Portugal 1985, z'n eerste overwinning. Schaal: 1 op 12.