Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
sorry jongens dat er stof op ligt ma het kost veel tijd om bij te houden maar ik doe het graag maar ik werk door de weeks en in het weekend houd ik me auto's bij als ik tijd heb dus sorry nogmaals voor de stof
timotuning23 schreef:als jullie foto's willen van een model apart moeten jullie mij een berichtje sturen als jullie dat willen oke alvast bedankt
Die Veyron verdiend zeker wat extra aandacht dacht ik zo Vaak gezien maar ik deze kleurstelling helemaal top!
ja dit is even mijn laaste aan koop van de 1/18 modellen heb er nu bijna 200 van kan er nu nog 5 auto's kwijt en dan heb ik geen plek meer maar als ik mijn 1/18 en 1/24 en 1/12 bij elkaar op tel zit ik over de 200 dus mooie collectie dacht ik zo maar die veyron is echt mooi ja ben ik ook trots op en op me drie bentley's ook natuurlijk groeten timo
Die McLaren Formule 1 moet ik ook nog ergens in een doos hebben liggen
Fraaie collectie heb je al verzameld en lekker divers.
Een plumeau is zeker geen overbodige luxe
rsh_scuderia schreef:Die McLaren Formule 1 moet ik ook nog ergens in een doos hebben liggen
Fraaie collectie heb je al verzameld en lekker divers.
Een plumeau is zeker geen overbodige luxe
ik heb al eerder gezegt ik doe me eigen kamer enzo stoffen en da neemt veel tijd in beslag en ik doe het graag dus zodra ik tijd heb doe ik stoffen dus nie over door gaan oke