Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Jim Clarck, volgens de overleving en de mensen die het weten kunnen, bijna net zo goed als Senna.
De boer die racen kon, zoiets.
En met alles. En dan ook nog eens heel erg hard en snel. Waaronder met die fijne Lotus Cortina. Heerlijk gebackje met een prachtig verhaal beschreven in de Autovisie vorig jaar
rsh_scuderia schreef:Jim Clarck, volgens de overleving en de mensen die het weten kunnen, bijna net zo goed als Senna.
De boer die racen kon, zoiets.
En met alles. En dan ook nog eens heel erg hard en snel. Waaronder met die fijne Lotus Cortina. Heerlijk gebackje met een prachtig verhaal beschreven in de Autovisie vorig jaar
En voor de jongere generatie op dit forum die zich afvragen who the f... Jim Clark was, zo reed Mr. Clark een Lotus Cortina de hoek om:
Ik denk dat je Clark niet moet vergelijken met Senna. Het was meer een Kubica. Niet zeuren maar lekker spectaculair de hoek om, of de auto nou goed was of niet
De 997 heb ik zelf ook in het bezit en is echt erg mooi, over het ander model twijfel ik nog steeds of ik deze nu wel of niet ga aanschaffen
Zijn deze twee modellen van Spark of van Truescale Miniatures Of werken deze beide fabrikanten samen
Deze zijn door Spark onder eigen naam uitgebracht. Spark maakt ook 1/43 modellen voor True Scale, o.a. de Porsches in de Coca Cola serie.
Nog meer Miku's
Maar de Good Smiles die nu aangeboden worden (op bv. Ebay) zijn door Fujimi gemaakt voor True Scale, zien er ook erg mooi uit maar ze hebben niet eens een startnummer Spark heeft nog wel de "Miku GT 2010 Project" gemaakt. (Die nu ergens op een boot richting Europa is )