Neemt de directie van AA ook genoegen met deze labor rate, of had de prijs best wat lager gekund ?People in China are trained to master a tool with their fingers as young as three or four years old. This process, along with hundreds of other processes in the production line requiring the same skill, are handled by "non-skill workers" who earn less than US$1.50 per hour. Only under such a labor rate a model car like Zonda R with 650 components can be retailed at US$270.
AUTOart 1:18 straat discussie topic
- Jolly Club
Re: AUTOart 1:18
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: AUTOart 1:18
Dat is inderdaad altijd maar weer de vraag....Jolly Club schreef:Neemt de directie van AA ook genoegen met deze labor rate, of had de prijs best wat lager gekund ?
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic
Zie ik hier een toekomstige Mad Max Interceptor uit Mad Max 1lambo schreef:Gemaakt voor Biante door AA:
Ford XB Coupe Custom - Candy Apple Red (1973)

- Mr. Dj M.

Owh jammie

- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Onder het motto "Het is ook nooit goed" zou ik eigenlijk ook wel graag de witte (en de andere kleuren) willen zien
. Dit ziet er in ieder geval prima uit
!

Onder het motto "wat goed is heeft tijd nodig" moeten we denk nog even geduld hebben, zou wel handig zijn van AA als ze alle kleuren voor release van de 1e kleur kunnen tonen, maar dat wel niet. Gelukkig hebben we nog photoshop voor de kleurcorrectiesSilverarrow schreef:Onder het motto "Het is ook nooit goed" zou ik eigenlijk ook wel graag de witte (en de andere kleuren) willen zien. Dit ziet er in ieder geval prima uit
!

Nee, dat zou eigen ruiten ingooien zijn... Jullie kopen maar lekker eerst de oranje voor dat ze een andere kleur, die je mss wel liever wilt hebben, uitbrengen.lambo schreef:
Onder het motto "wat goed is heeft tijd nodig" moeten we denk nog even geduld hebben, zou wel handig zijn van AA als ze alle kleuren voor release van de 1e kleur kunnen tonen, maar dat wel niet.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- 1:18 24/7

Daar mag nog wel het een en ander aan verbeterd worden als je het mij vraagt, beetje rommelige laklaag bij de overgang naar de zwarte bodykit en ook rond de koplampen ziet het er niet al te netjes uit.
Verder wel een erg jammie model en in de mooiste kleur voor een Lambo!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
Is het misschien een goed idee
om de discussie-topic en het nieuws-topic weer samen te voegen om het forum op het gebied van de modelauto fabrikanten weer wat nieuw leven in te blazen. Momenteel wordt er winig meer gediscussieerd / besproken / gevraagd en dat komt volgens mij door de te lastige constructie.

Ik ben het helemaal met Lambo eens. 

- 1:18 24/7
Tegen. Dat er weinig gediscussieerd wordt is toch niet erg? We hoeven toch geen post quota te hebben om te weten dat dit een van de meest interessante threads van dit forum is?
Ik heb liever zo'n overzicht in het ene topic met alle nieuwtjes (nogmaals complimenten voor het plaasten!) zonder dat daar dan tien keer "jummie, die wil ik!" tussen staat.
Ik heb liever zo'n overzicht in het ene topic met alle nieuwtjes (nogmaals complimenten voor het plaasten!) zonder dat daar dan tien keer "jummie, die wil ik!" tussen staat.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
Mmm, volgens mij is dat nou juist hetgeen mensen naar een forum trekt, de combinatie van info en disscussie. Alleen info kunnen ze bij de fabrikant wel vinden, maar een forum heeft een grote meerwaarde door de bijkomende discussie.1:18 24/7 schreef:Dat er weinig gediscussieerd wordt is toch niet erg?
Je zult inderdaad reacties als "die wil ik hebben", maar ook zat andere info. Het switchen tussen 2 topics werkt naar mijn mening enorm remmend. Zou natuurlijk ook een optie kunnen zijn om de info vetgedrukt te vermelden of volgens een bepaalde format, zodat heel snel opvalt wat info is en wat discussie. Bladert lekker snel als je alleen de info zoekt.