LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105
Re: LamboDieCast - 19 mei : 1/18 Countach LP500S van AutoArt
Zowel in zwart als wit blijft de Countach een echt beest.
Het interieur is knap in die witte tint.
Het interieur is knap in die witte tint.

Schitterende aanwinst deze zwarte bull
, voor mij persoonlijk blijft dit één van de mooiste Lambo's ooit en nu na 30 jaren is het lijnenspel nog steeds tijdloos
....maar euh het is wel een 5000S en geen LP500S ...als mijn geheugen me niet in de steek laat had de 500S iets meer afgerondere spatborden dan de 5000S op de uitbouw waar een hoekje in zat

- MitsuGalant
- Schaal: 1:18
Prachtige aanwinst
De Aventador mag er ook wezen 

- lambodiecast
En toch is het officieel, volgens fabrieks gegevens een 'Lamborghini LP 500 S Countach' hoor, maar in de VS werd deze als LP5000S verkocht ... er is wel een LP5000, maar die naam is eigenlijk alleen gebruikt voor het gele prototype van de Countach waar de experimentele 5-Liter V12 in stak, alle modellen daarna hebben vanuit de fabriek maar drie cijfers gekregen ... terwijl er toch 5000 op de achterkant stond bij de LP500S ... het blijven Italianen he ... aan de buitenkant was er tussen de LP400S (2e productie reeks met de 'gladde' velgen) en de LP500S zo goed als geen verschil te zien ... zelfs de Quattrovalvole kan je langs voor en de zijkant moeilijk herkennen naast een S model (behalve de 88 1/2 versie die de zijlijsten van de 25th Anniversary al meekreeg).Bondracer schreef:Schitterende aanwinst deze zwarte bull, voor mij persoonlijk blijft dit één van de mooiste Lambo's ooit en nu na 30 jaren is het lijnenspel nog steeds tijdloos
....maar euh het is wel een 5000S en geen LP500S ...als mijn geheugen me niet in de steek laat had de 500S iets meer afgerondere spatborden dan de 5000S op de uitbouw waar een hoekje in zat
Er zijn voor de officiële voorstelling van de LP400S enkele LP400 omgebouwd om met brede Pirelli's rond te rijden ... zoals de Walter Wolf wagens, en die hadden inderdaad andere wielkast verbreders en een andere voorkant ... en nog veel belangrijker : de 'periscopa' in het dak en de bijzonder dure Campagnolo magnesium wielen zoals de Silhouette en de Bravo ... deze wagens lagen ook iets lager dan de uiteindelijke LP400S ... en om het nog een beetje moeilijker te maken hebben ze in het begin zelfs 'echte' LP400S modellen met deze speciale wielen geproduceerd maar zonder de periscopa dan ... later zijn er OZ velgen op gemonteerd die glad waren zoals op deze LP500S en werd de rijhoogte iets omhoog gehaald ... er werden iets te veel voorspoilers stuk gereden

Nu heeft AutoArt zijn doos ook gewoon verkeerd gemaakt : er staat Lamborghini Countach 5000S op, waar is de LP gebleven, en als ze hem dan toch LP5000S willen noemen hadden ze de zijlichtjes zoals vereist in de VSA moeten monteren ... het zijn details, maar die zijn wel belangrijk hé ... nu AutoArt mag hem noemen zoals ze willen, ik blijf het een super model vinden ... maar noem hem wel LP500S ... lekker dwars zijn

- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:

Heerlijk leesvoer weer.........zulks voertuigen info is altijd welkom

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 20 mei : 1/43 Gallardo Performante p63
Vandaag deze bij het postkantoor gaan ophalen ... de Lamborghini Gallardo LP570-4 Spyder Performante ... wat een naam om een lichtgewicht cabrio aan te duiden ... het komt er op neer dat dit de Superleggera versie in Spyder versie :

Gemaakt door Looksmart in een oplage van 50 stuks per kleur, deze is nr 7 van de geel metallic reeks ... beetje jammer dat de witte niet meer te vinden is, maar deze tint is ook heel indrukwekkend hoor.

Gemaakt door Looksmart in een oplage van 50 stuks per kleur, deze is nr 7 van de geel metallic reeks ... beetje jammer dat de witte niet meer te vinden is, maar deze tint is ook heel indrukwekkend hoor.
Mooie aanwinst, jammer dat AA niet zo van de lambo's zonder dakje is 

- Jeffrey1985
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Wie koopt er nou een lichtgewicht cabrio 1 op1! Die moet natuurlijk dicht maar het uiterlijk is wel geslaagd. Wit zal 'm beter staan maar deze mag er ook zijn 

Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars

Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
great addition Mark.
The LS Lambos are real beauties and I was this close to buying myself their superleggera.
But a friend of mine kept me of it because he said that I collect scale 18 and won´t be happy that long with the small ones.
All I know is that AA should really hurry up with their Superleggera

The LS Lambos are real beauties and I was this close to buying myself their superleggera.
But a friend of mine kept me of it because he said that I collect scale 18 and won´t be happy that long with the small ones.
All I know is that AA should really hurry up with their Superleggera

Bye
Faultier
Faultier
wat een 'superslick' spyder 

Supermooi model
zou zelf voor de zwarte zijn gegaan:)
zou vandaag de ferrari ff krijgen van look smart maar heb de bel niet gehoort grrr

zou vandaag de ferrari ff krijgen van look smart maar heb de bel niet gehoort grrr
Nieuw Honda NSX formule red
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Nikste jammer dat er geen wit was, dit staat hem prima en Lambo=geel
(al is de Aventador toch wel erg lekker in dat oranje metallic...)

(al is de Aventador toch wel erg lekker in dat oranje metallic...)
Ga eens kijken bij Autoshow.atlambodiecast schreef: beetje jammer dat de witte niet meer te vinden is
Misschien kon Johann er nog een paar witte laten maken.
Als er genoeg vraag naar was.
- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 30 mei : 1/43 Gallardo GT3 p63
Deze heb ik voor een zeer zacht prijsje kunnen overkopen ... omdat er wat schade aan was, ondertussen helemaal terug in orde met de hulp van een mede verzamelaar ... secondenlijm, een tandenstoker, veel geduld en wat geluk ...
De schitterende Lamborghini Gallardo GT3 Press car uit 2005, een ombouw door Reiter Engineering trouwens !

enjoy ...
De schitterende Lamborghini Gallardo GT3 Press car uit 2005, een ombouw door Reiter Engineering trouwens !

enjoy ...