Nelis update: 18-1 F&F 7 Plymouth Roadrunner 1970
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Nelis update: 19-5 DODGE CHARGER '68 BULLIT High End ver
Nooit geweten dat ze hier een High End versie van hadden uitgebracht. Zo te zien net als de General Lee destijds erg moeilijk leverbaar geweest. Model ziet er erg goed uit zeg 

- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
blijft prachtig, zo'n machtig lang gevaarte 

Dat is een supermodelletje! 

Bedankt voor alle lovende reacties! Altijd leuk.
Nu snel door naar alweer een volgende update. Dan loop ik weer bij. (Er zijn er weer 2 onderweg waarover later natuurlijk meer!)
Het gaat deze keer om een Pontiac GTO 455 H.O. met ''Ducktale spoiler'' uit 1972 van GMP. (1 of 3996).
De foto's:

Het rood is erg mooi aangebracht, dat viel me niet tegen!
Nu snel door naar alweer een volgende update. Dan loop ik weer bij. (Er zijn er weer 2 onderweg waarover later natuurlijk meer!)
Het gaat deze keer om een Pontiac GTO 455 H.O. met ''Ducktale spoiler'' uit 1972 van GMP. (1 of 3996).
De foto's:

Het rood is erg mooi aangebracht, dat viel me niet tegen!

- Jeffrey1985
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Nelis update: 26-5 Pontiac GTO 1972 ''Ducktale spoiler''
Dat rood valt idd niet tegen. Lekker bakkie! 

Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars

Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
Mooie updates,
De Pontiac ziet er prachtig uit, had van mij ook in een andere kleur gemogen, maar mooi afgewerkt!
Die Bullit Dodge is vele malen mooier dan de "basic" versie en die vind ik al geweldig!
De Pontiac ziet er prachtig uit, had van mij ook in een andere kleur gemogen, maar mooi afgewerkt!
Die Bullit Dodge is vele malen mooier dan de "basic" versie en die vind ik al geweldig!

Wild wild horses couldn't drag me away
een zeer mooie charger en de koplampen geweldig
de gto ducktale zeer fraai in het rood weer 2 mooie modellen voor bij de collectie

de gto ducktale zeer fraai in het rood weer 2 mooie modellen voor bij de collectie
Re: Nelis update: 28-5 Shelby GT350 SAAC-30 Racecar Exact De
Bedankt voor de lovende reacties weer!
Tijd voor alweer een nieuwe update!
Dit keer een heel gave en lang gezochte door mijzelf: Shelby GT350 1967 SAAC-30 van Exact Detail. Er zijn er maar 750 van gemaakt.
Het model is in 2005 uitgebracht ter gelegenheid van het 30 jarig bestaan van de Shelby American Automobile Club.
Het model is erg gezocht en ben dan ook blij dat ik er nu een in mijn bezit heb!

Dat is ie weer, op naar de volgende zal ik maar zeggen...
Tijd voor alweer een nieuwe update!

Dit keer een heel gave en lang gezochte door mijzelf: Shelby GT350 1967 SAAC-30 van Exact Detail. Er zijn er maar 750 van gemaakt.
Het model is in 2005 uitgebracht ter gelegenheid van het 30 jarig bestaan van de Shelby American Automobile Club.
Het model is erg gezocht en ben dan ook blij dat ik er nu een in mijn bezit heb!

Dat is ie weer, op naar de volgende zal ik maar zeggen...

Wow, deze SAAC is superwanted en gooit hoge $ op ebay , supermooie Shelby , knap datje dze nog bemachtigd hebt 

Wow, deze SAAC is superwanted en gooit hoge $ op ebay , supermooie Shelby , knap datje dze nog bemachtigd hebt 

Stond gewoon op Marktplaats, alleen als Ford Mustang. SAAC-30 stond er ook nergens bij, de beste man wist waarschijnlijk niet dat dat wat meer bekijks trekt.Bondracer schreef:Wow, deze SAAC is superwanted en gooit hoge $ op ebay , supermooie Shelby , knap datje dze nog bemachtigd hebt
Ik heb er dus ook absoluut niet teveel voor betaald!

Je moet als verzamelaar soms ook wat geluk hebben, niet?
geweldige update 

Re: Nelis update: 28-5 Shelby GT350 SAAC-30 1967 Exact Detai
wat een gaaf ding
, vooral door de mooie details zoals de stickers op de koplampen de de motor