1,5 week geleden een model auto (Tyrrell P34 #3, Swedish Grand Prix Winner)besteld bij Carmodelz. Aangezien ik in de buurt woonde stelde hij voor om het model persoonlijk af te geven. Vorige week maandag stond hij zoals afgesproken op de stoep met het model en een zakje autodrop!
Toen ik later die avond het model nog eens goed bekeek, zag ik dat er een lak beschadiging was op de achtervleugel. Ik heb Rob gelijk een e-mail gestuurd hierover, kreeg de volgende dag gelijk een reactie dat hij contact opgenomen had met de leverancier en het model zou omruilen. Dinsdagavond heeft hij gelijk het model opgehaald bij mij thuis. Hij had geen nieuwe modellen meer op voorraad, maar hij zou ze later die week/begin volgende week binnenkrijgen.
En jawel hoor, vandaag een mailtje gehad of hij het model vanavond kon afgeven. Dus inmiddels staat er een perfect model in de vitrinekast( foto's volgen later nog).
Ik kan dus niet anders zeggen dat Modelcarz een super winkel is. Goede en snelle communicatie, erg klantvriendelijk en zoals gebleken bieden ze een super service!