NAMAC beurs 4 juni 2011
- Jeffrey1985
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: NAMAC beurs 4 juni 2011
Ik ben van de partij dit keer. In december voor het eerst geweest en dat beviel goed.
Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars

- squadraminiatura
Hoi Rudie,rudie20vt schreef:spreeken we nog iets af nadat we op de namac rond hebben gelopen, in het restaurant of bij de frietkraam buiten bij mooi weer.
Tsja, ik loop meestal van 10 tot 3 rond, dus de koffie zal wel na 14:00 uur zijn

We komen elkaar meestal wel tegen, en dan zien we wel.
Tot op de beurs

Ferry.
In april geweest ga morgen mijn rest onderdelen halen voor mijn vliegdekschip komend jaar ben ik er weer
Als je iemand in een motorhead t-shirt tegenkomt 

- F40F50ENZO
- Schaal: 1:18
motorhead schreef:Als je iemand in een motorhead t-shirt tegenkomt

Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
- Jeffrey1985
- Contacteer:
Dat viel niet tegen de NAMAC! Het was niet zo druk als in december maar ik heb me zeker niet verveeld.
Wel veel Duitsers. Die verwacht je met dit weer op het strand naast hun zelfgegraven kuil.
Wel veel Duitsers. Die verwacht je met dit weer op het strand naast hun zelfgegraven kuil.

Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 

Ook wat ruimte vrij kunnen maken vandaag en even naar de beurs geweest en dan bedoel ik ook echt even.
Ben nog nooit zo kort binnen geweest op de beurs , vond het tegenvallen , tafels die leeg stonden ,
weinig aanbod van 1:18 (nieuwe modellen bedoel ik dan ) en veel naar zweet stinkende bezoekers .
Een verkoopstandje met deospray was ook geen overbodige luxe geweest .
Was alweer een tijdje geleden dat ik er was , maar voor mijn gevoel was het gisteren .
Maargoed nog wel 3 leuke modellen weten te vinden , deze komen zsm in mijn topic .
Ben nog nooit zo kort binnen geweest op de beurs , vond het tegenvallen , tafels die leeg stonden ,
weinig aanbod van 1:18 (nieuwe modellen bedoel ik dan ) en veel naar zweet stinkende bezoekers .
Een verkoopstandje met deospray was ook geen overbodige luxe geweest .
Was alweer een tijdje geleden dat ik er was , maar voor mijn gevoel was het gisteren .
Maargoed nog wel 3 leuke modellen weten te vinden , deze komen zsm in mijn topic .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Ben toch maar even langs gegaan. Vodn het wel aardig maar weer erg weinig 1/18 spul. Gelukkig 1 model kunnen scoren voor m'n collectie.
ik heb je wel gezien, wist alleen niet dat jij dat was lees het nu pas je liep met jou karretje tegen een duitser aan en zij sorry. samen hebben we er om gelachen.motorhead schreef:Als je iemand in een motorhead t-shirt tegenkomt
ik heb je niet gezien vandaag helaas.squadraminiatura schreef:Hoi Rudie,rudie20vt schreef:spreeken we nog iets af nadat we op de namac rond hebben gelopen, in het restaurant of bij de frietkraam buiten bij mooi weer.
Tsja, ik loop meestal van 10 tot 3 rond, dus de koffie zal wel na 14:00 uur zijn![]()
We komen elkaar meestal wel tegen, en dan zien we wel.
Tot op de beurs,
Ferry.
zelf heb ik een mooi en goede beurs gehad 6 stuks gekocht, maar er stonden weinig verkopers dit keer maar op mijn verzamel gebied stond er genoeg.
ik zet ze zo gouw mogelijk online van de week.
- squadraminiatura
@Rene, ik had je snel gespot idd, even een leuk praatje gehadmotorhead schreef:Als je iemand in een motorhead t-shirt tegenkomt

rudie20vt schreef:ik heb je niet gezien vandaag helaas.
@Rudie, ik was er toch echtrudie20vt schreef: zelf heb ik een mooi en goede beurs gehad 6 stuks gekocht, maar er stonden weinig verkopers dit keer maar op mijn verzamel gebied stond er genoeg.
ik zet ze zo gouw mogelijk online van de week.

Update komt eerdaags wel in mijn topic.
Groeten,
Ferry
Moet zeggen dat het qua aanbod in 1:18 gewoon leeg was, maar ben niet met lege handen naar huis gegaan! Heb een 360 CS meegenomen en een C2 tuning. Denk dat ik die nog een keer ga combineren met een gewone C2 en er dan een groen verflaagje overheen mik. 
Rene had ik al gespot voordat ik überhaubt de beursvloer opliep.
Verder nog even met freeroad gesproken bij de zitkuil. 

Rene had ik al gespot voordat ik überhaubt de beursvloer opliep.