Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Inmiddels weten we dat Solido de nieuwe Impreza met de normale koplampen ook in het programma heeft.
Weet niet of je nog geïnformeerd hebt bij de dealer Jordy, maar ik denk nu toch echt dat Subaru je 66 Euro wil laten betalen voor een Solido van drie tientjes
Alleen de doos is anders volgens mij
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
ik heb gekeken bij de dealer .. maar hij was niet echt mooi .. en jammer genoeg stond nergens welk merk het is .. maar ik denk dat ik dan net zo goed gewoon een solido kan kopen zoals je zei .
Jordy schreef:ik heb gekeken bij de dealer .. maar hij was niet echt mooi .. en jammer genoeg stond nergens welk merk het is .. maar ik denk dat ik dan net zo goed gewoon een solido kan kopen zoals je zei .
Is nu ook leverbaar van Hot Wheels en................... Bburago
Jordy schreef:ik heb gekeken bij de dealer .. maar hij was niet echt mooi .. en jammer genoeg stond nergens welk merk het is .. maar ik denk dat ik dan net zo goed gewoon een solido kan kopen zoals je zei .
Is nu ook leverbaar van Hot Wheels en................... Bburago
Ja maar als het die hotwheels is met die extra velgen .. die vind ik er namelijk niet echt uitzien .. de velgen dan ..
en is die Bburago mooi ?
Na het bekijken van de Imprezaza van Bburago die ik hier voor mij heb staan, weet ik voor 99 % zeker dat dit dealermodel daar ook door geproduceerd is, wat 66 euri wel erg duur maakt