Tja, die lakkleur vs het interieur is misschien niet ideaal, maar ik vind het nog niet zo storend. Het is gekomen omdat ik het interieur en exterieur als 2 apparte projectjes heb beschouwd. Volgende keer niet meer doen dus.
het hele bouwproject heeft me toch wel ruim 8 maanden zoet gehouden. Ik heb er dan ook niet altijd tijd voor gehad, maar het is dan ook hobby en mag dus wel wat tijd kosten.
De verlichting was inderdaad een rot klus. Ik dacht dat ik veel plek had in het model, maar als je zoveel lichten er in bouwt (en ze zijn onafhankelijk te schakelen) dan heb je een enorme bussel kabels door je auto heen lopen.
Maar goed... ik wilde eerst alleen neon (dat ik zelf erg goed gelukt vind) en heb nu een volledig verlichte wagen
Ik heb hier van erg veel geleerd, het was immers mijn tweede auto die ik ooit bouwde. Mijn volgende wagen is de Toyota Supra uit de Fast and the Furious. Daarin geen verlichting, maar hopelijk wel weer een fantastisch model.
Ik dank jullie voor alle lof en opbouwende kritiek (dat heb ik ook nodig) en hopelijk kan ik binnenkort weer wat anders moois tonen.