Paragon1:18 straat discussie topic
- MartinBond
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- Mr. Dj M.
Re: Paragon 1:18
Goed te horen dat Jadi nog actief is en zeker als ze met dit soort dingen komen!!!

Ziet er goed uit! Jammer dat dit niet binnen de collectie past. Dan hou ik het maar bij de 2009 Corvette Stingray concept voorlopig. 

Dat ziet er heel interesant uit, met welke andere fabrikanten kan ik dit vergelijken?
Facebookpage: https://www.facebook.com/PerryVredenbergPhotography]
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Kyosho en Minichamps bijvoorbeeld. Nette afwerking, veel detail, tapijt etcbugatti schreef:Dat ziet er heel interesant uit, met welke andere fabrikanten kan ik dit vergelijken?
Ze worden geleverd met een extra set spiegels en een extra 'Flying lady' volgens een verkoper op ebay. De zilvergrijze is inmiddels al te koop, de zwarte volgt binnenkort

tnx, wel interessant om eens te zoeken voor eentje.Maarten Mercedes schreef:Kyosho en Minichamps bijvoorbeeld. Nette afwerking, veel detail, tapijt etcbugatti schreef:Dat ziet er heel interesant uit, met welke andere fabrikanten kan ik dit vergelijken?
Ze worden geleverd met een extra set spiegels en een extra 'Flying lady' volgens een verkoper op ebay. De zilvergrijze is inmiddels al te koop, de zwarte volgt binnenkort
- schuifelhoofd
- Contacteer:
Kijk, DAT noem ik nu serviceMaarten Mercedes schreef: Ze worden geleverd met een extra set spiegels en een extra 'Flying lady' volgens een verkoper op ebay.

http://www.scale18.com/cgi-bin/page/webuser/260 GOT LIST voor mijn collectie
- MartinBond
- Contacteer:
Heeft ook lang genoeg geduurd... Maar goed, zo moeilijk zal het toch niet zijn om die kleurcode te krijgen? May's rolls is immers lang niet de enige bordeauxrode Roller die d'r rondrijdt...
Even op een zijweggetje: zouden ze dan ook meer moeten betalen IVM rechten o.i.d; Of geldt dat voor privé-auto's van bekende personen niet?
Even op een zijweggetje: zouden ze dan ook meer moeten betalen IVM rechten o.i.d; Of geldt dat voor privé-auto's van bekende personen niet?

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Alleen als ze hem verkopen als de auto van James May. Als ze gewoon zeggen dat het een rode Rolls is niet. Voor de Thomas Crown is waarschijnlijk wel betaald want ze gebruiken de naam om het product aan de man te brengen.MartinBond schreef:Heeft ook lang genoeg geduurd... Maar goed, zo moeilijk zal het toch niet zijn om die kleurcode te krijgen? May's rolls is immers lang niet de enige bordeauxrode Roller die d'r rondrijdt...
- Mr. Dj M.
Wel leuk om te zien dat ze je suggestie in behandeling hebben Maarten!
Ook grappig is het om te zien dat Paragon en Model-Icons beide kennelijk van het bedrijf Jadi zijn. Een bedrijf dat het met het merk Jadi kennelijk niet heeft gered. Ik hoop dat ze Paragon en Moodel-Icons goed uitwerken, want beide merken hebben mooie modellen op de stapel staan.
Ook grappig is het om te zien dat Paragon en Model-Icons beide kennelijk van het bedrijf Jadi zijn. Een bedrijf dat het met het merk Jadi kennelijk niet heeft gered. Ik hoop dat ze Paragon en Moodel-Icons goed uitwerken, want beide merken hebben mooie modellen op de stapel staan.

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:

wel jammer dat Paragon wss BMW overneemt van Kyosho, ik ben altijd zeer tevreden geweest over Kyosho en Paragon heb ik nog geen ervaring meer.
de tijd zal het leren.
de tijd zal het leren.
staan foto's en preorders bij toms.nl maar zien er niet zo denderend uit, hopelijk komen er andere fabrikanten ook mee of zijn het voorlopige foto's