... wel meestal oudere modellen van Bburago, Maisto en dergelijke en een hoop 1/24 plastic bouwdozen, maar die ga ik toch pas bouwen als ik op pensioen ga
  ... wel meestal oudere modellen van Bburago, Maisto en dergelijke en een hoop 1/24 plastic bouwdozen, maar die ga ik toch pas bouwen als ik op pensioen ga   
 Ik woon hier inderdaad nog tussen ook ja, met mijn vrouwtje en drie kids (8j 10j en 12j) ... en neen, die hebben altijd mooi van de modellen gebleven, ik heb toch engeltjes hélambo schreef:En ergens in deze showroom woon je ook nog met je gezin
Ben benieuwd wat er nog in de badkamer en keuken staat uitgestalt

Eigenlijk, nu je het zegt, in de badkamer staat nog niets ... en in de keuken ook niet, straks eens met mijn halve trouwboek babbelen ... of toch niet, ik denk dat ik nu al genoeg ruimte gekregen heb

PS ... er komen binnenkort nog twee Billy kasten bij waar de bovenkant ook vitrine deuren krijgen en onderin, achter houten deurtjes komen mijn Lamborghini boeken dan terecht, die komen ook in mijn bureau staan, enig nadeel, zo'n Billy kasten met deurtjes en glazen leggers komen in totaal bijna op 500 Euro
 ... ssst, ik moet dit nog even 'aanbrengen' of het goede moment
  ... ssst, ik moet dit nog even 'aanbrengen' of het goede moment   ... nu de modelletjes waren er al voor ik mijn vrouwtje ontmoette, dus ergens wist ze waar ze aan begon he
 ... nu de modelletjes waren er al voor ik mijn vrouwtje ontmoette, dus ergens wist ze waar ze aan begon he  

... ik vind het gewoon een schitterende wagen in real life, ik heb ook nog een Hummer en een Silverado in de gang staan ... alledrie tuning versies ... die eigenlijk onderdeel van mijn diorama moesten worden ... maar dat project staat een beetje 'on hold'
  ... ik vind het gewoon een schitterende wagen in real life, ik heb ook nog een Hummer en een Silverado in de gang staan ... alledrie tuning versies ... die eigenlijk onderdeel van mijn diorama moesten worden ... maar dat project staat een beetje 'on hold'