Jaap - P117. MP4-12C, Integra, 599 GTO, Veyron SS
- MustangCruiser
- Schaal: 1:18
Re: Jaap - P94. Fords, P95. 350Z & ombouw SLS, P96. MC12
Dat is zekers een prachtige Italiaan
, en ja wat betreft die SLS van Maisto, dat is inderdaad een tegenvaller, ik heb die in het zwart, maar goed hij past bij die andere mercedesen die ik heb van Maisto. Ben benieuwd als je hem gaat ombouwen 
- Jaap
- Contacteer:
Vorige week heb ik mijn modellen afgestofd en weer eens wat anders neergezet.
En toen heb ik ook even foto's gemaakt van alle 'categoriën' die ik heb in mijn verzameling (en hoe ik het ook in de vitrines heb staan).
Dit kwam een beetje doordat ik op mijn site de categoriën 'Personenwagens' en 'Sportwagens' had staan. Maar eigenlijk kwam ik tussen de 'Personenwagens' ook 'Sportwagens' tegen
.
Dus heb ik er 'Sportwagens' en 'Supersportwagens' van gemaakt.

Allereerst de kale raceversies, de Plain Bodies. In totaal 18 stuks, waarvan 5 ombouw- en 3 overgespoten modellen.
Niet op foto: Ik ben/ga nog 3 modellen ombouwen naar raceversies (Mercedes-Benz SLR McLaren 722 GT, Ford GT1 en in de toekomst de Mercedes-Benz SLS AMG GT3).

Rally wagens. In totaal 11 stuks, waarvan 1 ombouwmodel.
Niet op foto: Ik ben nog 1 model aan het ombouwen naar een andere rallyversie (Ford Focus RS WRC Ken Block).

Dan de Sportwagens. In totaal 12 stuks, waarvan 1 ombouwmodel en 3 overgespoten modellen.

En de Supersportwagens. In totaal 17 stuks, waarvan 1 ombouwmodel en 4 overgespoten modellen.

Special Editions. In totaal 4 stuks, waarvan 4 ombouwmodellen.

Film auto's. In totaal 9 stuks ('Eleanor' wel meegerekend, kleine Herbie niet), waarvan 2 ombouwmodellen.

Amerikanen. In totaal 7 stuks ('echte' Eleanor niet meegerekend), waarvan 1 ombouwmodel.
Niet op foto: Ik ben nog 1 model aan het ombouwen (Dodge RAM SRT-10).

En de oldtimers. In totaal 4 stuks, waarvan 2 overgespoten modellen.
Nou dat was het, sorry voor de mindere foto's, maar daarvoor kun je op de site terecht he

En toen heb ik ook even foto's gemaakt van alle 'categoriën' die ik heb in mijn verzameling (en hoe ik het ook in de vitrines heb staan).
Dit kwam een beetje doordat ik op mijn site de categoriën 'Personenwagens' en 'Sportwagens' had staan. Maar eigenlijk kwam ik tussen de 'Personenwagens' ook 'Sportwagens' tegen
Dus heb ik er 'Sportwagens' en 'Supersportwagens' van gemaakt.

Allereerst de kale raceversies, de Plain Bodies. In totaal 18 stuks, waarvan 5 ombouw- en 3 overgespoten modellen.
Niet op foto: Ik ben/ga nog 3 modellen ombouwen naar raceversies (Mercedes-Benz SLR McLaren 722 GT, Ford GT1 en in de toekomst de Mercedes-Benz SLS AMG GT3).

Rally wagens. In totaal 11 stuks, waarvan 1 ombouwmodel.
Niet op foto: Ik ben nog 1 model aan het ombouwen naar een andere rallyversie (Ford Focus RS WRC Ken Block).

Dan de Sportwagens. In totaal 12 stuks, waarvan 1 ombouwmodel en 3 overgespoten modellen.

En de Supersportwagens. In totaal 17 stuks, waarvan 1 ombouwmodel en 4 overgespoten modellen.

Special Editions. In totaal 4 stuks, waarvan 4 ombouwmodellen.

Film auto's. In totaal 9 stuks ('Eleanor' wel meegerekend, kleine Herbie niet), waarvan 2 ombouwmodellen.

Amerikanen. In totaal 7 stuks ('echte' Eleanor niet meegerekend), waarvan 1 ombouwmodel.
Niet op foto: Ik ben nog 1 model aan het ombouwen (Dodge RAM SRT-10).

En de oldtimers. In totaal 4 stuks, waarvan 2 overgespoten modellen.
Nou dat was het, sorry voor de mindere foto's, maar daarvoor kun je op de site terecht he
Re: Jaap - overzicht
Mooi overzicht Jaap, de caterham blijf ik de mooiste vinden 
Autotechnieker => mijn job en passie 
- Jeffrey1985
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ruim overzicht van al dat moois 
Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
Mooi overzicht!
De Maserati is ook erg gaaf, vooral de wielen.
De Maserati is ook erg gaaf, vooral de wielen.
- Mr. Dj M.
Mooi overzicht Jaap!
De Caterham blijft wat mij betreft ook je meest dikke ombouw
De Caterham blijft wat mij betreft ook je meest dikke ombouw
- subaru.nr1
mooie collectie
ik vind de scooby's ( vooral die ombouw van ken block ) de mooiste en de vw scirroco
ik vind de scooby's ( vooral die ombouw van ken block ) de mooiste en de vw scirroco
GEZOCHT: 1/18 subaru world rally team modellen
- lambodiecast
Altijd schitterend zo'n overzicht, enkele bijzonder knappe modellen hoor 
- Jaap
- Contacteer:
2 juli 2011
Er was weer het traditionele schaapsscheerdersfeest in Elspeet, en daar stond ook een man met modelauto's.
Cadillac Series 62 'Scarface'
Jada

Deze week kwam de naam Scarface terug in de kranten, door de overval op een geldtransportbasis. De bende die dit gedaan heeft, kleedde zich als Scarface en de Belgische politie noemt ze dan ook zo.
Al met al niet de reden dat ik dit model gekocht heb hoor, maar vond het wel een grappig model met de 'tijgerprint' in op het interieur.
Tony Montana kreeg ik er ook bij, wel 18 keer verkleind natuurlijk.

1 juli 2011
Via Marktplaats:
Plymouth HEMI Cuda
Highway61

Mooi model dat ik op Marktplaats tegenkwam voor een lage prijs, omdat er in de lak een beschadiging zat.
Het model wordt dan ook overgespoten.
De details zijn echt prachtig, deze laat ik gauw zien als het model klaar is.
Er was weer het traditionele schaapsscheerdersfeest in Elspeet, en daar stond ook een man met modelauto's.
Cadillac Series 62 'Scarface'
Jada

Deze week kwam de naam Scarface terug in de kranten, door de overval op een geldtransportbasis. De bende die dit gedaan heeft, kleedde zich als Scarface en de Belgische politie noemt ze dan ook zo.
Al met al niet de reden dat ik dit model gekocht heb hoor, maar vond het wel een grappig model met de 'tijgerprint' in op het interieur.
Tony Montana kreeg ik er ook bij, wel 18 keer verkleind natuurlijk.

1 juli 2011
Via Marktplaats:
Plymouth HEMI Cuda
Highway61

Mooi model dat ik op Marktplaats tegenkwam voor een lage prijs, omdat er in de lak een beschadiging zat.
Het model wordt dan ook overgespoten.
De details zijn echt prachtig, deze laat ik gauw zien als het model klaar is.
Laatst gewijzigd door Jaap op do 04 aug 2011 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Jaap - P97. Belgische Bende & Amerikaantje
Altijd leuk die Amerikanen natuurlijk!
Ben benieuwd naar de AAR Cuda als hij is overgespoten. Ik heb precies dezelfde namelijk.
Ben benieuwd naar de AAR Cuda als hij is overgespoten. Ik heb precies dezelfde namelijk.
Mooi overzicht Jaap 
Wild wild horses couldn't drag me away
ik hoorde dat die Scarfacers in hun ontsnapings poging een RS6 hebben gecrasht
wel een leuk model vooral met dat poppetje
wel een leuk model vooral met dat poppetje
- schuifelhoofd
- Contacteer:
He Jaap, dat rijtje Eleanors vind ik wel lekker, welke zijn dit allemaal? Jaar/Ford/Shelby?
Jaap schreef:Vorige week heb ik mijn modellen afgestofd en weer eens wat anders neergezet.
http://img839.imageshack.us/img839/6089/amerikanen.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.scale18.com/cgi-bin/page/webuser/260 GOT LIST voor mijn collectie
- Niek-106
- Contacteer:
Mooie update Jaap, vooral de Cadillac van Scarface vind ik geweldig