LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105
Re: LamboDieCast - 18 juni : 1/18 Sesto Elemento p65
Jammer dat je door zulke hoge bedragen je grens moet trekken maar wel heel begrijpelijk, dat zijn extreme bedragen voor de modellen 

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 3 juli : 1/18 Diablo p68
En we gaan nog even door ... nog twee modelletjes die na de verhuis nog niet uit de doos geweest zijn
Als eerste een mooie koper metallic Lamborghini Diablo 1/18 van Bburago ... misschien niet het beste model van de Diablo maar wel een mooie kleur.

En dan nog deze zwarte Diablo in 1/18 van Bburago ... dit was eigenlijk mijn eerste kit die ik gemaakt heb, en wat bijgewerkt had met als basis de 1/18 metal kit van Bburago dus, maar toch heel wat extra verf hier en daar gebruikt :

Dat was het voor dit weekeinde ...

Als eerste een mooie koper metallic Lamborghini Diablo 1/18 van Bburago ... misschien niet het beste model van de Diablo maar wel een mooie kleur.

En dan nog deze zwarte Diablo in 1/18 van Bburago ... dit was eigenlijk mijn eerste kit die ik gemaakt heb, en wat bijgewerkt had met als basis de 1/18 metal kit van Bburago dus, maar toch heel wat extra verf hier en daar gebruikt :

Dat was het voor dit weekeinde ...
- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 4 juli : 1/18 Aventador MR p68
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Ja MR is al duur, maar als het open richting de drie nullen gaat..
Dan doen we het wel met de gesloten versie en dan inderdaad even wachten op een Autoart
De Aventador is gaaf en die kleur ook

Dan doen we het wel met de gesloten versie en dan inderdaad even wachten op een Autoart

De Aventador is gaaf en die kleur ook

AutoArt gaat hem zeker makenlambodiecast schreef: Nu nog afwachten of AutoArt hem ook wil (kan / mag) maken zodat alles open kan ... want zowel de motor als het interieur zijn machtig mooi ...

Tot die tijd is dit natuurlijk een mooi alternatief

Wellicht leuk om de MR en Bburago naast elkaar op de foto te zetten.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
wat een staaltje vakmanschap 

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Ondanks dat ik de Murciélago mooier vind, is de Aventador toch ook wel een super model
De MR is goed voorzien van details

De MR is goed voorzien van details

Gave Lambo, de kleur staat hem goed! 

- alain_1978
Ziet er een zeer scherp model uit. Het detail zal wel overweldigend zijn. Alleen jammer dat er niets van openkan voor zo'n prijs.
Ga je de andere kleuren ook toevoegen?
Weer een mooie uitbreiding van je prachtige Lambocollectie
Ga je de andere kleuren ook toevoegen?
Weer een mooie uitbreiding van je prachtige Lambocollectie

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- lambodiecast
Dank jullie voor de positieve reacties ... ik verwacht dat AutoArt hem ook zal maken en dat dan alles open kan ... maar tegen wanneer ? Mijn voorzichtige schatting in 2012 en dan nog Q3 of Q4 ... dus nog lang ... en vermits ik geen geduld heb had ik deze MR al een tijdje in pre-order staan
Tja, nog kleuren toevoegen ... blijft wel een dure grap natuurlijk ... maar ik heb toch maar een bestelling voor een mat witte versie ingevuld ... ik heb de Aventador in deze matte kleur in Geneve gezien, en die kleur past hem als gegoten ... twee kleuren is voor mij wel de maximum, aan 315 Euro/stuk moet ik toch wel de centjes in de gaten houden ... er komt nog heel wat van AutoArt en Kyosho binnenkort, en die wil ik dan ook toevoegen natuurlijk, dus moet ik de financiële kant een beetje afwegen.

Tja, nog kleuren toevoegen ... blijft wel een dure grap natuurlijk ... maar ik heb toch maar een bestelling voor een mat witte versie ingevuld ... ik heb de Aventador in deze matte kleur in Geneve gezien, en die kleur past hem als gegoten ... twee kleuren is voor mij wel de maximum, aan 315 Euro/stuk moet ik toch wel de centjes in de gaten houden ... er komt nog heel wat van AutoArt en Kyosho binnenkort, en die wil ik dan ook toevoegen natuurlijk, dus moet ik de financiële kant een beetje afwegen.

- coolpappa04
Ja wat kan ik hier op zeggen, dit is echt wel mijn droomwagen in 1:1 maar de 1:18 versie en dan zeker in deze kleur is gewoon fantastisch, de mooiste update die ik dit jaar al gezien heb op het forum

very nice addition and I just joined the MR-Club as well 

Bye
Faultier
Faultier