Decals op maat gemaakt

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
Plucka
Schaal: 1:12

Decals op maat gemaakt

Bericht door Plucka »

Hallo iedereen,

Alle eerst excuses voor mijn spelling en of grammatica, ik ben van oorsprong Australië. Woon nu een aantal jaren in Nederland. Ik wil via deze weg een vraag aan jullie stellen. Ik ben op zoek voor een ombouw project van mij, naar all sponsoren decals van een 1:7 schaal Ferrari F1 F248 uit 2006. Mijn voorkeur gaat uit naar waterslide deals. Weet iemand hier of ik ze voor al niet te veel geld kunt laten maken?

Het model is een radiografisch 1:7 schaal Ferrari, maar de details zijn zo goed dat ik het ga ombouwen in een statisch versie van de auto. Denk ook aan alle body panelen die met mini fasteners vast zitten enz.

Ik hoop dat iemand hier mij verder zou kunnen helpen. In afwachting van een spoedige antwoord, bvd, Plucka
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Re: Decals op maat gemaakt

Bericht door Peter Parker »

Je kan eens onze banner partners benaderen. Het is een afwijkende schaal en erg groot. Zal vast een mooi model zijn. Welkom!
Jasper

Bericht door Jasper »

Je hebt PB -> gaat goed komen :thump_up:
verzamelaar van Lamborghini schaalmodellen in 1:43 en brochures
Plucka

Bericht door Plucka »

Peter Parker schreef:Je kan eens onze banner partners benaderen. Het is een afwijkende schaal en erg groot. Zal vast een mooi model zijn. Welkom!

Bedankt Peter voor de hartelijke welkom. Kan ik hier ook een afbeelding posten, zodat mensen het model kunnen bekijken? als het ja is, hoe doe ik dat? U bedoelde Curbstone models?

Cheers mate, thats Aussie for thank you, MVG Mark :thump_up:
Plucka

Bericht door Plucka »

Jasper schreef:Je hebt PB -> gaat goed komen :thump_up:
Hallo Jasper,

Bedankt voor uw antwoord, sorry misschien een nooby vraag, maar, wie of wat is PB?

MVG

Mark
Autofan
Schaal: 1:18

Bericht door Autofan »

PB is Persoonlijk Bericht. Als je naar Gebruikerspaneel -> Priveberichten gaat zie je hem staan als het goed is.
Tevens staat er naast Gebruikerspanneel de tekst (x nieuwe berichten), waar x staat voor het aantal nieuwe PB's dat je hebt.
Afbeelding
Plucka

Bericht door Plucka »

Autofan schreef:PB is Persoonlijk Bericht. Als je naar Gebruikerspaneel -> Priveberichten gaat zie je hem staan als het goed is.
Tevens staat er naast Gebruikerspanneel de tekst (x nieuwe berichten), waar x staat voor het aantal nieuwe PB's dat je hebt.

Hi guys,

Bedankt voor de tip in mijn PB, maar helaas na een paar emails, kan mijn ex landgenoot mij niet verder helpen. Is er iemand die misschien een andere persoon, kennis of bedrijf weet die toch de decals op 1:7 schaal kunt maken? Het is zeer frustrerend want ik ben nu al meer dan jaar op zoek naar iemand die in staat is om de decals te kunnen leveren. Ik hoor het heel graag, cheers mates :thump_up: Plucka.
togicollector
Schaal: 1:18

Bericht door togicollector »

Ik zou het hier eens proberen: http://www.scaleprint.nl/shop/" onclick="window.open(this.href);return false; volgens mij zijn er veel nederlandse modelbouwers die hier hun decals laten maken. Kan zijn dat je zelf een bestand moet aanleveren op maat (Adobe Illustrator of Photoshop dus of een hele scherpe scan)

Kijk maar eens naar resultaten hier: http://www.modelbrouwers.nl/albums/copp ... ?cat=12315" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze modelbouwer heeft niet alleen alle modellen helemaal uit niets zelf gemaakt maar ook alle decals, en op schaal.

Koen
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie