Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Opel-DTM schreef:Ik heb hier 2 ongebouwde modellen van Starter in 1:43:
Volkswagen Golf II GTi - Rallye Monte Carlo 1987 model is van resin ( kunsthars ), metalen spaakvelgen, metalen rolkooi.
Volkswagen Golf II GTi Olivetti - Cote D' Ivoire - Safari 1987 Model is van resin, metalen velgen met resin 5-spaaks hart, metalen rolkooi en metalen stootbumper.
Bij beide modellen zijn natuurlijk de decals er nog bij.
Wie weet wat hier de waarde van is??? Modellen zijn geheel ongebouwd, en als nieuw in doos.
DTM schreef: - Mercedes CLK-DTM - C. Albers (Original Teile) - Mercedes CLK-DTM - P. Lamy (24H Service, blauwe versie) - Mercedes CLK-DTM - P. Dumbreck (D2/Vodafone)
Het zijn allemaal dealermodellen (Maisto) in de schaal 1:18. Alle modellen zijn winkelnieuw en de transportbandjes zitten nog om de auto's heen. Ik weet dat de auto van Albers vrij zeldzaam is, maar ik heb deze auto van Dumbreck eigenlijk nog nooit te koop zien staan..
Gemiddeld doen ze wel tussen de 25 en 35euro, ik denk wel dat de Albers een beste uitschieter kan worden. Zet ze anders op marktplaats, dan zie je vanzelf wat er op geboden wordt...
Verkopen hoef je natuurlijk niet te doen, gewoon de advertentie na verloop van tijd verwijderen... je kunt het er anders ook bijzetten dat je graag wilt weten wat je waard zijn.
Heb voor die van Albers zelf 28 euri betaald Toen vertelde die jongen dat ie 'm zelf van de Mercedes-dealer voor 10 euro had gekocht, want die raakte 'm maar niet kwijt
Gezocht: UT Models Porsche 911 (993) Turbo S + GT2 + Carrera RS
Opel-DTM schreef:Ik heb hier 2 ongebouwde modellen van Starter in 1:43:
Volkswagen Golf II GTi - Rallye Monte Carlo 1987 model is van resin ( kunsthars ), metalen spaakvelgen, metalen rolkooi.
Volkswagen Golf II GTi Olivetti - Cote D' Ivoire - Safari 1987 Model is van resin, metalen velgen met resin 5-spaaks hart, metalen rolkooi en metalen stootbumper.
Bij beide modellen zijn natuurlijk de decals er nog bij.
Wie weet wat hier de waarde van is??? Modellen zijn geheel ongebouwd, en als nieuw in doos.