al ff geleden, maar ik wil het wel met jullie delen.. toen had ik mn aston martin db9 verlaagd

origineel:

aangepast:

was simpel verlagen, zaten van die veertjes in, nu niet meer

vond hem te hoog

zeg maar wat je ervan vind!!!
klopt, ik vond hem te hoog op zn poten staan...Jaap schreef:Netjes, ik heb zo één een keer voor een vriend overgespoten, toen heb ik ook de auto verlaagd. Alleen de vooras, vond de achteras wel goed. Maar het toont een stuk beter in ieder geval
heb je er trouwens fotos van?? zet ze er dan bijJaap schreef:Netjes, ik heb zo één een keer voor een vriend overgespoten, toen heb ik ook de auto verlaagd. Alleen de vooras, vond de achteras wel goed. Maar het toont een stuk beter in ieder geval
hee ewald,goededag schreef:kun je op zijn site vinden
http://img.webme.com/pic/j/jaaptimmermo ... 9_arn1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
hoe verpest?? verf??goededag schreef:ja die heb ik gezien.
wordt netjes zo. wat had die vorige eigenaar hem verpest
we stoppen al wat mij betreft hoor, wees maar gerust...Jolly Club schreef:Heren,
we begonnen hier met een topic over een kleine ombouw aan een DB9, inmiddels hangen we in een slow-chat over een al dan niet vernaggelde Golf (waarvoor naar mijn weten nota bene al een apart topic geopend is...)
Graag ontopic reageren, en chatten bij voorkeur via PB, MSN, Twitter, Facebook, Hyves, Linkedin, of Marktplaats, maar niet hier!![]()