Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Had toch even zin om een paar foto's te maken enjoy
De witte is een 911 gt3 RSR van autoart en de ander de 911 Carrera RS turbo van autoart. Ik vind het prachtige modellen.Overmorgen komt nog een update. Zal binnenkort eens een familiefoto maken van m'n Porsches. Ben de tel een beetje kwijtgeraakt.
porsche228 schreef:ik weet uit ervaring dat die turbo een hoop ruimte in neemt in je vitrine maar het is wel een van de mooiste modellen van AA
Ik heb helaas 10 modellen gewoon in de doos zitten in een kast. Ruimtegebrek maarja ik heb er nu 36. Wissel ze zo nu en dan om. Ben nog lang niet klaar namelijk.
Heb nog een paar mooie op het oog alleen jammer dat de prijzen torenhoog zijn als ze wat moeilijker te krijgen zijn.
Owh wel een erg mooie laatste update. Heerlijk die brede body incombinatie met de witte plainbody lak en op de ander doet de Martini livery het weer erg goed
Durft het bijna niet te zeggen maar weer een mooie update aangeschaft. Waarschijnlijk heb ik hem overmorgen dan maak ik weer foto's. Model waar ik al lange lange tijd naar opzoek was