zit nu aan 431 op 1/18
met alle schalen zal dat een heeeeel stuk hoger liggen, durf er zelfs geen schatting van te maken

Weer een update: heb er nu al 93 1:18'sJaap schreef:dit was op 24 januari 2008 geschreven, ik heb er nu inmiddels 67. 1:18 uiteraardJaap schreef:Aan de onderwerptitel te zien, dacht ik aan iets anders![]()
Ik stem op tussen 25 en 50
ik heb ze nog een keer geteld en de teller staat nu op 412 modellen dus dat is redelijk hard gegaan in die paar jaartje'srudie20vt schreef:ik heb alles bij elkaar opgeteld 150 stuks.
de meeste 105 stuks zijn rally wrc modellen.
Inmiddels ruim over de 1.500model1op43 schreef:Kijk, de reacties lopen binnen. Leuk![]()
Zelf val ik in de voorlaatste categorie met vermoedelijk iets van 900, maar ik moet nodig weer eens tellen
Wanneer komt dhr Williams op bezoekmodel1op43 schreef: Inmiddels ruim over de 1.500waarvan er nu 1.492 online te bezichtigen zijn. Het is een beetje uit de hand gelopen geloof ik
Die zet hier geen voet over de drempelRicardo schreef:Wanneer komt dhr Williams op bezoekmodel1op43 schreef: Inmiddels ruim over de 1.500waarvan er nu 1.492 online te bezichtigen zijn. Het is een beetje uit de hand gelopen geloof ik
![]()
http://www.giro999.nl/gfx_content/WilliamsJohn.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;