Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
en mijn laatste aanwinst. deze week all the way from china en als het goed is pas volgende maand in europa verkrijgbaar. het nieuwe kleurtje van minichamps.
Laatst gewijzigd door rocco53 op ma 19 sep 2011 23:43, 3 keer totaal gewijzigd.
Indrukwekkende verzameling, leuk dat je alleen maar Scirocco's verzamelt en een verdwaalde Mustang
Mijn voorkeur gaat het meest naar Mk 2 en de laatste!
Straetos schreef:Indrukwekkende verzameling, leuk dat je alleen maar Scirocco's verzamelt en een verdwaalde Mustang
Mijn voorkeur gaat het meest naar Mk 2 en de laatste!
dankje heren. die verdwaalde mustang is natuurlijk wel de enige echte eleanor.
staat daar nu een beetje als opvulling. zodra de scirocco verzameling uitbreid zal ie een ander mooi plaatsje krijgen.
@Jeffrey1985, er zijn alweer wat modellen onderweg en ik ben nog lang niet van plan te stoppen.
model1op43 schreef:Leuke verzameling. Ik heb erg goede herinneringen aan mijn oude Scirocco I uit 1976.
Eigenlijk is de Scirocco III een beetje de IV, want ik zie de Corrado meer als Scirocco III, moet je die niet verzamelen?
ik zie de type 3 meer als de corrado 2. hij heeft nu eennmaal de naam scirocco dus hoort ie bij de verzameling. en nee, de corrado is niet zo mijn ding.