Nelis update: 18-1 F&F 7 Plymouth Roadrunner 1970
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Nelis update: 24-7 De rode GTX nog even...
Prachtig. Mooie kleur en uiteraard weer prima details.
Re: Nelis update: 29-07 Double Lane GTO 1970 GMP...
Iedereen weer bedankt voor de reacties!
Het is weer tijd voor een update! Het gaat om een Pontiac GTO Judge 1970 ''Double Lane'' van GMP. Het gaat natuurlijk om de GTO uit de film Two Lane Blacktop.
Zal wel met rechten te maken hebben dat ze hem zo noemen. Er zijn er 996 van gemaakt!
Genoeg gelult, hier de foto's:

Ik vind het een erg geslaagd model!
Het is weer tijd voor een update! Het gaat om een Pontiac GTO Judge 1970 ''Double Lane'' van GMP. Het gaat natuurlijk om de GTO uit de film Two Lane Blacktop.
Zal wel met rechten te maken hebben dat ze hem zo noemen. Er zijn er 996 van gemaakt!
Genoeg gelult, hier de foto's:

Ik vind het een erg geslaagd model!

- alain_1978
- Schaal: 1:18
Weer een indrukwekkende muscle car en wat een schitterende kleur op deze wagen.
Dit miniatuur is net gelanceerd dor GMP hé? Zal wel één van de laatste modellen zijn dan.

Dit miniatuur is net gelanceerd dor GMP hé? Zal wel één van de laatste modellen zijn dan.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
De eerste die ik ooit zag was in deze zelfde kleur, vandaar dat ik hem wou hebben. De Keystone wielen staan ook geweldig onder deze auto.alain_1978 schreef:Weer een indrukwekkende muscle car en wat een schitterende kleur op deze wagen.![]()
Hij is er alweer even hoor, ik heb gewacht tot hij in Nederland te krijgen is. Veel mallen zijn overgenomen door Acme Trading. GMP is niet failliet, maar maakt op het moment
niets. De Camaro, Hot Rod (Ford '32), Fiat Dragster, Ferrari en Pontiac mallen gebruikt Acme nu. Jammer dat ze geen plannen hebben voor een Plymouth of iets dergelijks...
Re: Nelis update: 27-8 Chevrolet Camaro Baldwin Motion 1969
Het is weer even geleden, maar nu weer een update!
Het is een Chevrolet Camaro Baldwin Motion 1969 in het geel van Highway 61. Erg leuk model vind ik. Er is nu ook een zwarte met rode strepen uitgekomen,
misschien dat ik die ook nog eens koop.

Het is een Chevrolet Camaro Baldwin Motion 1969 in het geel van Highway 61. Erg leuk model vind ik. Er is nu ook een zwarte met rode strepen uitgekomen,
misschien dat ik die ook nog eens koop.

weer een mooi model. staat hem goed dat geel

- alain_1978
Dat ziet er wer een brute Camaro uit. Het detail zit wel goed zo te zien.
De gele kleur staat hem heel goed. Weer een mooie update erbij
De gele kleur staat hem heel goed. Weer een mooie update erbij

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
super mooie modellen 

de kleur van de wielen is twijfelachtig maar het model zeker niet

Tja, grijs of misschien wel zwart hart had mooier geweest...v8-vette schreef:de kleur van de wielen is twijfelachtig maar het model zeker niet![]()
Re: Nelis update: 18-01-2012 Unleashed... (eindelijk!)
Het is inmiddels even geleden. Maar nu heb ik eindelijk weer eens een update te melden!
Het gaat om een Chevrolet Camaro 1969 streetfighter ''unleashed'' van GMP. 1 of 996. Dit model wordt nog zelden aangeboden. Prijzen blijven steigen!
Ben dus erg blij met dit model wat ik heb kunnen winnen voor een redelijke prijs op Ebay!
De foto's:

Nou dat was ie weer! Er is er nog eentje onderweg...
Het gaat om een Chevrolet Camaro 1969 streetfighter ''unleashed'' van GMP. 1 of 996. Dit model wordt nog zelden aangeboden. Prijzen blijven steigen!
Ben dus erg blij met dit model wat ik heb kunnen winnen voor een redelijke prijs op Ebay!
De foto's:

Nou dat was ie weer! Er is er nog eentje onderweg...
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Lekker bruut in het matzwart en deze velgen. Weer een heerlijke aanwinst. 

Mooie stoere bak, heerlijk.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
- brambo21
- Contacteer:
nice musle car
gelukkig weer een mooie uitbreiding

MC-LAREN FAN for ever
....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18