bouwspeelgoed praat
- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
bouwspeelgoed praat
.
Laatst gewijzigd door MB 500 Sec Ronnie op zo 16 sep 2012 17:06, 6 keer totaal gewijzigd.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Re: Ronnie does Lego
Mooi werk Ron en het is goed om naast je zorgtaken lol voor je zelf te houden. Dan houd een mens de zwaardere dingen ook vol. 

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Een leuk tijdverdrijf om je gedachte even om te zetten. Ik ben benieuwd naar het resultaat 

- zipperscales
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Veel succes ermee Ron, dat je er maar veel afleiding in mag vinden.. je bent weer even kind zodat je alle zorgen naast je neer kan leggen.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
- F40F50ENZO
- Schaal: 1:18
Wat een mooi gebaar van je vriend Ron
Echte vriendschap kan je nergens kopen... die verdien je
Veel succes er mee en laat de resultaten maar zien hier....

Echte vriendschap kan je nergens kopen... die verdien je

Veel succes er mee en laat de resultaten maar zien hier....
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
-
- Moderator
Vervelende aanleiding.
Zelf ben ik een boek aan het lezen van Elisabeth Kubler-Ross en David Kessler "Over Rouw".
Mooi boek dat kan gaan over de zorg van jouw partner o de teleurstelling dat het niet lukt met de Lego.
Sterkte toegewenst en veel creativiteit met die geinige, felkleurige dingen gewenst
Zelf ben ik een boek aan het lezen van Elisabeth Kubler-Ross en David Kessler "Over Rouw".
Mooi boek dat kan gaan over de zorg van jouw partner o de teleurstelling dat het niet lukt met de Lego.
Sterkte toegewenst en veel creativiteit met die geinige, felkleurige dingen gewenst

- Jaap
- Contacteer:
Wat een mooi gebaar.
Ik hoop dat het een goede afleiding voor je mag zijn.
Ik hoop dat het een goede afleiding voor je mag zijn.

- MB 500 Sec Ronnie
Re: bouwspeelgoed praat
.
Laatst gewijzigd door MB 500 Sec Ronnie op zo 16 sep 2012 17:07, 3 keer totaal gewijzigd.
- coolpappa04
Hey Ron,
Ik ben blij dat een beetje als inspiratie heb kunnen dienen om je gedachten een beetje te kunnen verzetten bij de moeilijke momenten....
Het is een leuke ontspanning die je zoals je al zei op je eigen tempo kan uitvoeren.
Het project dat je op stapel hebt is super en zal ik zeker blijven volgen,
Veel succes.
peter
Ik ben blij dat een beetje als inspiratie heb kunnen dienen om je gedachten een beetje te kunnen verzetten bij de moeilijke momenten....
Het is een leuke ontspanning die je zoals je al zei op je eigen tempo kan uitvoeren.
Het project dat je op stapel hebt is super en zal ik zeker blijven volgen,
Veel succes.
peter

Als dat maar goed gaat
ik heb de Unimog in de Autovisie zien staan daar vond ik hem erg indrukwekkend maar nu ik de blauwe vrachtwagen zie vind ik hem echt onwijs
voor mij was technisch lego niet weg gelegd toen der tijd
, dus ik zit nog steeds bij de blokjes
altijd leuk om iets te hebben om je hoofd leeg te maken en natuurlijk mooi om de jeugd weer terug te halen.
veel succes met de meesterwerken Ron

ik heb de Unimog in de Autovisie zien staan daar vond ik hem erg indrukwekkend maar nu ik de blauwe vrachtwagen zie vind ik hem echt onwijs

voor mij was technisch lego niet weg gelegd toen der tijd

altijd leuk om iets te hebben om je hoofd leeg te maken en natuurlijk mooi om de jeugd weer terug te halen.
veel succes met de meesterwerken Ron

- MB 500 Sec Ronnie
Re: Ronnie, 2e update MB Unimog, klaar
.
Laatst gewijzigd door MB 500 Sec Ronnie op zo 16 sep 2012 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ronnie does Lego Technic, 2e update MB Unimog, klaar
Ha , Ronnie is back, ziet er weer geweldig uit deze Unimog uit de ateliers van Lego

en btw die auto met vier "bewegende " pistons en werkende versnellingsbak en die rode helicopter heeft ook mijn jeugdjaren gedeeld .....en zelfs een geel kartje met motor achterin en een rode tractor met hefploeg niet te vergeten , ...heb hier ook geweldige speeljaren met doorgebracht .Voor mùij blijft Lego dan ook het speelgoed van de laatste eeuw.
...veel beterschap aan het vrouwtje ...maar zal best lukken met Ronnie 's Take Care -service vermoed ik

en btw die auto met vier "bewegende " pistons en werkende versnellingsbak en die rode helicopter heeft ook mijn jeugdjaren gedeeld .....en zelfs een geel kartje met motor achterin en een rode tractor met hefploeg niet te vergeten , ...heb hier ook geweldige speeljaren met doorgebracht .Voor mùij blijft Lego dan ook het speelgoed van de laatste eeuw.
...veel beterschap aan het vrouwtje ...maar zal best lukken met Ronnie 's Take Care -service vermoed ik

- MB 500 Sec Ronnie
Re: bouwspeelgoed praat
.
Laatst gewijzigd door MB 500 Sec Ronnie op zo 16 sep 2012 17:10, 2 keer totaal gewijzigd.