En dan de modellen:

Aardig wat werk want moet hem snijden en aanpassen. Dit zal ik binnenkort gaan doen. Ik heb het even druk met werk.
Ik heb de voorbumper al eraf gekregen. Nu is het om de voorkant van de blauwe eraf te krijgen.

Hahahah de M3 word weer voor iets anders gebruikt.ocram schreef:goed bezig hoor, gewoon 3 auto's gedonord dus.
B(BMW)+B(BENZ)Freak schreef:Hahahah de M3 word weer voor iets anders gebruikt.ocram schreef:goed bezig hoor, gewoon 3 auto's gedonord dus.
Nope, want je hebt toch geen M3 achterbumper? Jou achterbumper ga ik zelf maken.ocram schreef:B(BMW)+B(BENZ)Freak schreef:Hahahah de M3 word weer voor iets anders gebruikt.ocram schreef:goed bezig hoor, gewoon 3 auto's gedonord dus.
heb je de achterbumper niet nodig dan?
Dank je wel. Ik moet hem nog wel aanpassen door te schuren de motorkap te slijpen, zodat de vormen juist gaan zitten. Maar de start is er.ocram schreef:wow dat ziet er goed uit.
Dit zal geen probleem zijn volgens mijn leverancier.ocram schreef:Ja er is nog een lange weg te gaan maar ik heb er wel een goed gevoel over.
was het nog gelukt met de velgen?
ik heb zelf ondertussen de M3 zijskirts geplaatst dus de buitenkant is af.
groetjes