Marktplaats
Re: Marktplaats
sybren schreef:Iemand ervaring met WRH op marktplaats? Is pas 1 maand actief op marktplaats maar heeft wel heel erg veel modellen tekoop staan....
Dit is Wouter Reurkens uit Brummen , voorheen actief op MP als Wouter, Reini en RWAlfa .
Is nu een handelsonderneming begonnen met o.a modelauto's .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
die gast verpest mijn uitzicht op marktplaats meer dan de helft van alle modellen binnen 25 km van mijn huis zijn van hem. en er komen dagelijks een stuk of 15 bij 

- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Vandaag wat bij hem besteld, dus ik ben benieuwdandre schreef:sybren schreef:Iemand ervaring met WRH op marktplaats? Is pas 1 maand actief op marktplaats maar heeft wel heel erg veel modellen tekoop staan....
Dit is Wouter Reurkens uit Brummen , voorheen actief op MP als Wouter, Reini en RWAlfa .

Laat even weten hoe het verloopt. Niet dat ik geen vertrouwen heb ofzo hoor. Alleen soms moet je voorzichtig zijn.Maarten Mercedes schreef:Vandaag wat bij hem besteld, dus ik ben benieuwdandre schreef:sybren schreef:Iemand ervaring met WRH op marktplaats? Is pas 1 maand actief op marktplaats maar heeft wel heel erg veel modellen tekoop staan....
- mercedes fan
Wouter is een aardige gozer, heb toevallig vandaag nog een pakje in goede orde ontvangen 

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

Oke topmercedes fan schreef:Wouter is een aardige gozer, heb toevallig vandaag nog een pakje in goede orde ontvangen

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Vandaag een pakketje ontvangen van WRH. Model was goed verpakt en was precies zoals beschreven. Ook het mailcontact en de verzendtijd was prima 

- porsche228
ik heb ook een pakje ontvangen van Wouter, goed verpakt maar wel met schade wat blijkt deze schade zat er al op maar was mij nooit opgevallen op de foto.
Ik raad je dus aan wat extra foto's op te vragen

porsche228 schreef:ik heb ook een pakje ontvangen van Wouter, goed verpakt maar wel met schade wat blijkt deze schade zat er al op maar was mij nooit opgevallen op de foto.
Schade's vermeld hij inderdaad niet , heb ik ook een keer gehad met hem .
Het is wel een vereiste om dit met hem goed te overleggen , maarja dan is het nog oppassen natuurlijk.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
- Audi-Exclusive
Heeft iemand ervaring met Kevin hij is 1,5 jaar actief op marktplaats.
" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Deze adverteerder ? http://verkopers.marktplaats.nl/14474745" onclick="window.open(this.href);return false;
- Audi-Exclusive
Ja die verkoper.Maarten Mercedes schreef:Deze adverteerder ? http://verkopers.marktplaats.nl/14474745" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoor graag reacties van jullie over Kevin

" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
die link doet het niet maar woont hij in apeldoorn?
- Audi-Exclusive
Nee hij woont in Hasselt.goededag schreef:die link doet het niet maar woont hij in apeldoorn?
Volgens mij ligt marktplaats eruit want als je gewoon iets in typt bijv. Audi A4 dan zie je niks

Laatst gewijzigd door Audi-Exclusive op zo 04 sep 2011 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.