gewoon geplaktkevinjes3 schreef:heb hem zelf ook heb zelf de velgen zwart gemaakt
hoe heb je hem verlaagd?
greets
zet es wat foto's ervan heirbij zou ik zeggen!!
gewoon geplaktkevinjes3 schreef:heb hem zelf ook heb zelf de velgen zwart gemaakt
hoe heb je hem verlaagd?
greets
okeuj maar ik snap niet hoe je hem moet verlagenbobbob schreef:lol,leuke auto.
maar ik vond de auto te hoog op zn poten staan en zn velgen niet mooi, en toen kwam ik deze spaak tegen....
gwoon de aansluitpunten van de originele velgen weghalen met dremel of knipschaartje of wat dan ook, en dan de nieuwe velgen vast lijmen...kevinjes3 schreef:okeuj maar ik snap niet hoe je hem moet verlagenbobbob schreef:lol,leuke auto.
maar ik vond de auto te hoog op zn poten staan en zn velgen niet mooi, en toen kwam ik deze spaak tegen....
maar ik wil de velgen niet veranderenbobbob schreef:gwoon de aansluitpunten van de originele velgen weghalen met dremel of knipschaartje of wat dan ook, en dan de nieuwe velgen vast lijmen...kevinjes3 schreef:okeuj maar ik snap niet hoe je hem moet verlagenbobbob schreef:lol,leuke auto.
snappie??
dan haal je gewoon de originele velgen eraf, haal je die aansluitpunten weg, lijmt de originele velgen weer terug, alleen dan zo dat de auto lager ligt.kevinjes3 schreef:maar ik wil de velgen niet veranderen
kan ook, jou keuskevinjes3 schreef:ja haha
maar vind het zonda dat dan de wielen niet meer draaien dus dat doe ik maar niet