Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik loop al een poos te zoeken naar een model Saab, die zijn er wel maar net niet die ene die m'n vader heeft!
Hij wil er graag een kopen, het liefst 1:18! Het moet een saab 93 zijn!
Alvast badankt!
Laatst gewijzigd door rsh_scuderia op zo 18 sep 2011 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Het aantal uitroeptekens in de header aangepast voor de leesbaarheid
"Als je niet ken winnen, moet je zorgen dat je niet verliest." Johan Cruijff
Dag Auditt,
Een Saab 9.3 in minatuur (schaal 1/18) ga je niet vinden (op die recentere cabrio na)
Op schaal 1/43 zijn er wel enkele versie's te vinden
De best afgewerkte zijn die van Minichamps
Hier heb je de 5 deurs in Donker blauw of bordeau (rood)
een 3 deurs kan je in het zwart of geel vinden
de sportievere Viggen is er enkel als 3 deurs en hier heb je de keuze uit Zwart, Blauw en Geel
En dan is er nog de Cabrio die er enkel in AERO versie is hiervan zijn de kleuren Zilver, Blauw en Rood
Deze hebben een normale waarde van 30 a 35 Euro
Er zijn ook nog goedkopere modellen van Cararama of Hongwell (ook op schaal 1/43) maar enkel de 3 deurs versie
De afwerking is veel minder (een speelgoed versie ten opzichte van de Minichamps)
deze zijn in diverse kleuren geleverd en kan je vinden vanaf 5 Euro (of een bespeeld model zelfs vanaf 0,5 Euro)
Probleem is echter deze modellen vinden. Speciale varianten gaan dan soms ook hoge prijzen
zo heb ik een Hongwell in Coca-Cola uitvoering 25 Euro betaald.
Mijn Saab 9-3 Cabrio heb ik op bassis van een Minichamps laten namaken
maar daar zit ook wel wat centen in
Thanks voor de informatie. Echt wel jammer dat er zo weinig aandacht is voor toch wel een mooie auto!
Misschien neem ik die cabrio 1:18 en bouw ik die om!
groetten Tim
"Als je niet ken winnen, moet je zorgen dat je niet verliest." Johan Cruijff