Nee man, het is een Opel, motor is waarschijnlijk gewoon de hort op gegaan in de eerste 10000km lazerde zo de wielen er onder vandaan.goededag schreef:o die had ik nog helemaal niet gezien.freeroad schreef:Ligt ook een nieuw model hoorgoededag schreef:waterschade. bij de tigra
en de zafira is van 1999 dus de duitse slooppremie
ook waterschade dan.
1:87 & 1:43 Autodemontagebedrijf
- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Re: 1:87 & 1:43 Autodemontagebedrijf
Zeer mooi gedaan
vandaar dus dat ze geen van alle wielen hebbenfreeroad schreef:Nee man, het is een Opel, motor is waarschijnlijk gewoon de hort op gegaan in de eerste 10000km lazerde zo de wielen er onder vandaan.goededag schreef:o die had ik nog helemaal niet gezien.freeroad schreef: Ligt ook een nieuw model hoor
ook waterschade dan.
De wielen zijn al verkocht, en die Zafira heeft aan de rechter kant flinke zijschade ofzo haha
Met Vriendelijke Groet, Opel Astra
Inmiddels is er wat veranderd, zo staan de 2 Astra F's nu op elkaar in de ''voorraad'' rij, waar ook de platte wrakken staan.
Hierboven was de groene Astra nog niet binnen gebracht ofzo ( stond op de sleepwagen voor foto, maar toen nog niet terug gezet.. )
Maar ik vond het niks, en bovendien donderde de groen Astra bij iedere beweging van de andere Astra af
En omdat ik toch wat meer auto's erop wou heb ik ze in een 3e rij gezet samen met een Corsa en een Astra F SW.
Daar heb ik ook de Omega B SW gezet die onder de Zafira B stond..
Volgende week komen er nog wat sloopauto's, o.a. div. Astra Fjes en een G. Ook nog wat Senator B, Ascona ed.
Dan staat het weer wat voller
Hierboven was de groene Astra nog niet binnen gebracht ofzo ( stond op de sleepwagen voor foto, maar toen nog niet terug gezet.. )
Maar ik vond het niks, en bovendien donderde de groen Astra bij iedere beweging van de andere Astra af
En omdat ik toch wat meer auto's erop wou heb ik ze in een 3e rij gezet samen met een Corsa en een Astra F SW.
Daar heb ik ook de Omega B SW gezet die onder de Zafira B stond..
Volgende week komen er nog wat sloopauto's, o.a. div. Astra Fjes en een G. Ook nog wat Senator B, Ascona ed.
Dan staat het weer wat voller
tnx
Inmiddels staat de rij met de groene Corsa B vol, met de Zafira A, Astra G, Astra F SDN, Astra F HB , Omega B en een model dat ik terug gekregen had van een ombouw, waarvan de zijkanten eruit zijn. Morgen ontvang ik nog 2 Astra F's, een Monza, Senator B, Ascona C en een Astra G. Dan staat het dus propvol.
Foto's volgen
Inmiddels staat de rij met de groene Corsa B vol, met de Zafira A, Astra G, Astra F SDN, Astra F HB , Omega B en een model dat ik terug gekregen had van een ombouw, waarvan de zijkanten eruit zijn. Morgen ontvang ik nog 2 Astra F's, een Monza, Senator B, Ascona C en een Astra G. Dan staat het dus propvol.
Foto's volgen
Ziet der niet gek uit...alleen die hefturck...is die niet wat erg groot?
Laatst gewijzigd door Pjearke op wo 21 sep 2011 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Die gele sleeptruck, heb ik in t rood, t is toch een ford?
Misschien intresse?
Misschien intresse?
"Als je niet ken winnen, moet je zorgen dat je niet verliest." Johan Cruijff