ik heb een ferrari 456 gt die ik wil ombouwen tot een gecrash'te auto,maar hoe doe ik dat!?
Ik heb het ook al bij een oude porche gedaan maar die ziet er niet uit wil iemand me tips geven?
Mooi slopen
Ligt eraan wat voor een crash die dan gehad moet hebben...
Raam kapot is een makkie... en met een groot stuk plakband erachter blijft ie ook mooi zitten.
Een boom of lantaarnpaal aan de zijkant is ook nog niet zo moeilijk....
Gewoon een staaf erop en ff een paar keer slaan tot je tevreden bent.
Of dat ook werkt met de voor- of achterkant weet ik niet... maar met beleid is alles mogelijk.
Misschien met verhitting van het model dat het dan mooier wordt... nog niet geprobeerd dus daar kan ik geen antwoord opgeven.
igg succes
Raam kapot is een makkie... en met een groot stuk plakband erachter blijft ie ook mooi zitten.
Een boom of lantaarnpaal aan de zijkant is ook nog niet zo moeilijk....
Gewoon een staaf erop en ff een paar keer slaan tot je tevreden bent.
Of dat ook werkt met de voor- of achterkant weet ik niet... maar met beleid is alles mogelijk.
Misschien met verhitting van het model dat het dan mooier wordt... nog niet geprobeerd dus daar kan ik geen antwoord opgeven.
igg succes

Denk dat je voor een beetje mooi (race)vuil toch aan het airbrushen komt, is geloof ik ook eens een topic geweest maar t enige wat ik op t moment kan vinden is deze http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?t=385&highlight=racevuil ik hoop dat het je een beetje helpt, anders is op internet vast nog wel het een en ander te vinden