Haha tsja dat had ik dus ook en nu heb ik er rond de 40ronde3 schreef:prachtige collectie dude, zeker de porsche's ik heb nog geen enkele GT3 racer ja op die van Bburago na haha dit vooral omdat ik bang ben dat als ik er eenmaal aan begin met 1 GT3 racer ik ze allemaal wil hha en het is al zo lastig elk porsche model in elke leverbare kleur te verzamelen haha maar wie weet ooit.....
keep on collecting dude
Sybren Porsche collectie
Re: Sybren 2 updates 12 sep + foto's :-)
Mooie Recaro livery 
Zal binnenkort even foto''s maken van m'n nieuwe updates 
- muppiemaster
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
De recaro livery is cool
Jammer dat je hem in zo'n slechte staat binnenkreeg, gelukkig heb je het kunnen oplappen.
Jammer dat je hem in zo'n slechte staat binnenkreeg, gelukkig heb je het kunnen oplappen.
Dankjewel voor de leuke reacties weer. Heb weer veel updates, 2 nieuwe vitrine kasten en een model.Nu kan ik eindelijk al m'n 40 Porsches uitstallen
. Krijg er zeer binnenkort weer 1 bij dus even wachten op dat model en dan maak ik de foto's 
Vandaag nieuwe updates binnen gekregen, Porsche krijg ik van m'n ouders voor m'n verjaardag dus moet nog 2 weken wachten
.Maar wel even mogen kijken super model weer.
Ook 2 vitrine's gekregen waar helaas barsten in zitten. 1 ligt al in de vuilnisbak ander ga ik oplappen... niks aan te doen.
Ook 2 vitrine's gekregen waar helaas barsten in zitten. 1 ligt al in de vuilnisbak ander ga ik oplappen... niks aan te doen.
Re: Sybren Porsche verzameling.
Zegt 2 weken geleden m'n vriendin erg mooi hoor je verzameling maar waarom koop je niet nog een vitrinekast.Nu staan er zeker 14 in dozen dat is toch niet leuk?. Nou dat liet ik me geen 2 keer zeggen dus meteen maar even 2 nieuwe gekocht
. Dit is m'n collectie tot nu toe. Staan er nu nog 3 in dozen maar kleine vitrine's zijn onderweg

- muppiemaster
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Sybren 7-10 collectiefoto's
wow heel mooi en lekker veel porsches ik vindt die in 3 verschillende schalen wel vet

MVG. Nino
- DerPolizist
Je hamster heeft tenminste een gevulde garage 
ongelofelijk,zó mooi
heb je die diorama zelf gemaakt ?
heb je die diorama zelf gemaakt ?
- Jeffrey1985
- Schaal: 1:43
- Contacteer: