Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Omdat ik benieuwd was naar de tijdschriften serie van Ferrari die intussen al een paar maanden loopt ben ik vanmiddag eens hiervoor gaan kijken. En ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Er zat een mooi model van de Dino GTS bij, dus die moest natuurlijk mee naar huis. De fabrikant van het model wordt niet vermeld, maar op de site van Modelissimo staan ze als Altaya. Ik vind in elk geval dat we weer een leuke tijdschriften serie rijker zijn en ga er zeker nog meer hiervan aanschaffen! En misschien een paar modellen die al zijn uitgekomen nabestellen. De foto's zijn weer op het nieuwe diorama genomen.
Het gaat goed met het aandeel Ferrari in mijn collectie. De afgelopen week is mijn aantal Ferrari modellen namelijk bijna verdubbeld, mede dankzij de leuke tijdschriftenserie. Ook deze GTO komt uit deze serie en ik vind het toch een heel mooi model, zeker als je de prijs bekijkt. Ik heb alleen (net als bij de Dino trouwens) het binnenste van de uitlaten even zwart gemaakt voor net wat meer realisme. Op naar de volgende...