...ik uiterlijk januari de sleutel krijg.
Mr. Dj M. schreef:.................de Rover 75 de deur uit moet, maar de pech lijkt toe te slaan?
Naast het feit dat het natuurlijk jammer is dat hij de deur uit moet, want het rijd super, is het ergste dat ik nu na een lekke thermostaat en verouderde brokkelige slangen ook nog een kapotte koelfan heb! Deel één van de reparatie was ook al ruim 500 euro, maar die verrekte koelfan maakt het wel erg bond. Die kost via de officiële kanalen gewoon 600 euro ex btwNa wat rondbellen en een zoektochtje op ebay, is dat laatste het geworden en ben ik voor €225 inclusief verzenden klaar, maar jongens hier wordt ik dus echt niet blij van!
petje schreef:.....ik vandaag bij Audi on Tour een S3 even heb laten zweten...
..... en morgen bij Audi on Tour de mogelijk er is om met de RS5 en de TTRS te rijden
... de foto's dan tenminste wel het beeld vullenfreeroad schreef:.....MAF er klote uitziet op een mini laptop.
.....een mini laptop toch wel even wennen is als je normaal met 15.6 inch werkt.
... dit prima voor elkaar te krijgen is door te schilderen met een tandenstoker.petje schreef:... het tegenvalt om bij een bouwmodel 1/24 van een mustang gt350 tussen de 5 spaken van de velgen in het zwart te schilderen.