Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik heb hem laatst 1:1 gezien (de coupé dan wel), een indrukwekkende auto. Het model is al even indrukwekkend, erg veel mooie details te zien op deze kleine schaal. Top aanwinst!
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Bedankt voor de vele leuke reacties
Mijn volgende update is er eentje van een miniatuur waar ik al enkele jaren naar aan het uitkijken was om het aan een deftige prijs te kunnen kopen.
Ik was echt niet van plan om er 600 tot 800 Euro aan te geven want dat vind ik overdreven. Het moet een hobby blijven.
Wat was ik zenuwachtig de afgelopen dagen voor de postbode die moest langskomen met het pakje
Nu dus eindelijk de Porsche 935 Turbo met Martini reclame kunnen toevoegen een mijn collectie met Martini Porsches.
Het gaat hier om startnummer 3 die deelgenomen heeft aan de 6 uren van Dijon in 1976. Racepiloten waren Manfred Schurti en Rolf Stommelen.
Ze zijn als 3de gefinished. De wagen had een 2,8-liter 6-cilinder boxermotor met 2 kleppen per cilinder en uitgerust met 1 KKK-Turbo alles samen goed voor zo'n 590 PK.
Da racewagen ging hiermee in zo'n 3,4 sec naar de 100 km/h en haalde een top van 340 km/h.
Zoals jullie wel weten is dit model gemaakt door Exoto in schaal 1:18 en het detail is echt schitterend. Weer zo'n model waar je niet op uitgekeken geraakt.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'