Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Volgens mij is het een zeer gewild model en ook behoorlijk zeldzaam. Ik denk dat je op minstens € 250,- moeten rekenen als de verkoper weet wat hij in huis heeft uiteraard
Ricardo schreef:Volgens mij is het een zeer gewild model en ook behoorlijk zeldzaam. Ik denk dat je op minstens € 250,- moeten rekenen als de verkoper weet wat hij in huis heeft uiteraard
kan zelfs nog meer zijn daar er maar 300 van bestaan
Ricardo schreef:Volgens mij is het een zeer gewild model en ook behoorlijk zeldzaam. Ik denk dat je op minstens € 250,- moeten rekenen als de verkoper weet wat hij in huis heeft uiteraard
Ik denk dat je voor €250,- een zeer goedkope deal zou hebben
Ik heb ze een tijdje gevolgd want ik vind het een geniaal model, maar ze schieten op ebay vrijwel altijd boven de 450 euro incl verzendkosten naar Nederland. De meeste worden aangeboden in Australie.
Ik heb een 934 Jagermeister rsr en een 934 Vaillant rsr allebei van Tamiya,) . Wel zit het allemaal een beetje los i.v.m. dat ze al wat jaren oud zijn.
Mooi om in een vitrine te zetten, en niks aan te doen. Bij mijn ''prive collectie'' de link hieronder staan een paar foto's. Kunnen jullie ongeveer zeggen wat de waarde hiervan is???