JAGUAR XK CONVERTIBLE AUTOART

Tips hoor ik graag!

Greetz Kevinjes3
flitser staat uitfreeroad schreef:Kijk dat gaat de goede kant op! Doe voor de grap de flitser op je camera eens uit, macro stand heb je al gevonden zie ik.
kevinjes3 schreef:flitser staat uit
Macro stand zet je aan als je foto's wilt maken van dichtbij of kleinere objecten, dan focust de camera op een kleiner gebied. Diafragma en sluitertijd gebruik je voor de belichting van de foto. Voorbeeldje: als jij een lange sluitertijd neemt en je laat een auto voor de camera langsrijden, dan zie je de auto in een waas voorbij rijden.kevinjes3 schreef:en het is geen macro stand gewoon een hoger diafragma in gesteld zodat je een langere sluitertijd hebt
Op een spiegelreflex hoef je niet per se de camera op macro te zetten. Ik zelf gebruik nooit de macro functie. Het diafragma gebruik je overigens om scherpte diepte te creeren. Een kleiner diafragma (met een hogere F-waarde) zorgt voor meer scherpte diepte, maar daardoor ook voor een langere sluitertijd om genoeg licht door de kleinere opening te krijgen.freeroad schreef: Macro stand zet je aan als je foto's wilt maken van dichtbij of kleinere objecten, dan focust de camera op een kleiner gebied. Diafragma en sluitertijd gebruik je voor de belichting van de foto.
detail is goed alleen de wielen zijn te groot.alain_1978 schreef:De Corvette ZR1 is samen met de L88 van vroeger mijn favoriete Corvette.
Het model ziet er goed uit. Ben je tevreden over het detail dat Jada in dit model gestoken heeft?
Mooie update![]()
Desondanks toch een leuk modelkevinjes3 schreef: detail is goed alleen de wielen zijn te groot.