burago renault alpine a110 drift/drag
burago renault alpine a110 drift/drag
heej,
ik heb een alpine a110 van burago gekocht voor de motor en zo voor me golf, maar ik vind het een te leuke auto om half te laten staan, dus wil ik hem weeer gaan opbouwen. en ik heb alleen nog maar een v12 lambomotor liggen....
origineel:
de decals eraf gehaald omdat ze slecht waren en toch al deels ontbraken.
die voorvelgen zijn van een set velgen die ik had gekocht waarvan er één helemaal kapot was, en de 3 anderen deels... deze zijn nog te gebruiken
en de achterwielen zijn van die lambo waar ik de motor incl ophanging van heb. de achterwielen komen nog wat naar binnen als het kan...
de voorvelgen komen in ieder geval nog wat naar binnen, omdat ie dan wat lager kan
het wordt een beetje drift/drag achtige auto.
de buitenkant ga ik waarschijnlijk niet spuiten, interieur ga ik wel aanpakken in verband met de motor
kan een wat rustig project worden, aangezien ik ook bezig ben met de golf, en ik met school zit
wat vinden jullie ervan?? een aantal zullen het waarschijnlijk wat minder vinden
bob
ik heb een alpine a110 van burago gekocht voor de motor en zo voor me golf, maar ik vind het een te leuke auto om half te laten staan, dus wil ik hem weeer gaan opbouwen. en ik heb alleen nog maar een v12 lambomotor liggen....
origineel:
de decals eraf gehaald omdat ze slecht waren en toch al deels ontbraken.
die voorvelgen zijn van een set velgen die ik had gekocht waarvan er één helemaal kapot was, en de 3 anderen deels... deze zijn nog te gebruiken
en de achterwielen zijn van die lambo waar ik de motor incl ophanging van heb. de achterwielen komen nog wat naar binnen als het kan...
de voorvelgen komen in ieder geval nog wat naar binnen, omdat ie dan wat lager kan
het wordt een beetje drift/drag achtige auto.
de buitenkant ga ik waarschijnlijk niet spuiten, interieur ga ik wel aanpakken in verband met de motor
kan een wat rustig project worden, aangezien ik ook bezig ben met de golf, en ik met school zit
wat vinden jullie ervan?? een aantal zullen het waarschijnlijk wat minder vinden
bob
Re: burago renault alpine a110 drift/drag
is even gekeken hoe ik de wielen er onder kon zetten, en daar heb ik foto's van gemaakt. de v12 komt dus achterin.
ik ga proberen de achterwielen negative camber te geven, in verband met de driftlook
foto's:
bob
ik ga proberen de achterwielen negative camber te geven, in verband met de driftlook
foto's:
bob
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Een Alpine is een fijn, lichtgewicht en stoer bakje.
Met zulke velgen en banden gaat alle subtiliteit er van af. En dat zou ik jammer vinden.
Met zulke velgen en banden gaat alle subtiliteit er van af. En dat zou ik jammer vinden.
haha zoiets had ik al verwacht.. kan zijn dat ie nog wat anders wordt hoorrsh_scuderia schreef:Een Alpine is een fijn, lichtgewicht en stoer bakje.
rsh_scuderia schreef:Een Alpine is een fijn, lichtgewicht en stoer bakje.
Helemaal met eens !!!
haha zoiets had ik al verwachtchummy dj schreef:rsh_scuderia schreef:Een Alpine is een fijn, lichtgewicht en stoer bakje.
Helemaal met eens !!!
wat voor velgen willen jullie er dan onder??
die v12 komt er sowieso wel in
heej,
de originele motor komt er weer in, aangezien ik voor in de golf een blokkie van modeleur ga kopen waarschijnlijk...
ik heb de velgen matzwart gespoten.. achter de voorste komen nog remschijven, achter de achterste niet aangezien je ze daar toch niet ziet
foto's:
wat vinden jullie ervan?
bob
de originele motor komt er weer in, aangezien ik voor in de golf een blokkie van modeleur ga kopen waarschijnlijk...
ik heb de velgen matzwart gespoten.. achter de voorste komen nog remschijven, achter de achterste niet aangezien je ze daar toch niet ziet
foto's:
wat vinden jullie ervan?
bob
Ik zou de wielen achteraan toch wat meer in kast late komen,en ze wat schuin zette,zo hoort het bij een echte 110 !!!
ga ik nog proberen! en ze worden krijgen nog wat negatif camber! ze zitten ook nog niet vastchummy dj schreef:Ik zou de wielen achteraan toch wat meer in kast late komen,en ze wat schuin zette,zo hoort het bij een echte 110 !!!
- modeltuning123
- Schaal: 1:18
Super mooie ombouw! Ik geniet van je ombouw-projecten!
modelbouwgroeten van Nick.
je hebt hem weer te koop staan zag ik
ja klopt, gebruik hem toch niet voor onderdelen, en heb geen zin om die wielen er aan te gaan lijmen, dus hij staat te koopgoededag schreef:je hebt hem weer te koop staan zag ik