Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hey mede modelauto verzamelaars, ik heb heel slecht nieuws ik bied al m'n modelauto's tekoop aan. Ben ongeveer 3 maanden niet online geweest.
Tot m'n grote verdriet zijn dit de ergste 3 maanden in m'n leven geweest, ben alles verloren wat me lief is. Wil er verder niet over uitwijden.
Over ongeveer 2 maanden zie ik m'n collectie weer dan ga ik kijken wat er van over is en wat ik wil.... Ik zet dan wat ik wil verkopen in het verkoop topic. Gelieve geen reacties van hou die apart of wat dan ook. Er is namelijk veel onherstelbaar beschadigt... :-''(
Groetjes Sybren
Laatst gewijzigd door sybren op ma 19 mar 2012 21:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Hoi Sybren, erg vervelend nieuws.
Toch een van de mooiste collecties op het forum.
Voor de juiste regels van het forum, het privetopic is niet bedoeld om te verkopen. Dit graag via het Te Koop Aangeboden deel laten verlopen.
Mijn excuus dat ik ier de regels moet hanteren, maar hoop op je begrip.
Wat een rotbericht ik hoop dat er nog wat modellen bij zijn die niet zijn beschadigd.
Je had/hebt een mooie verzameling.
Sterkte met de rest en hopelijk zien we je hier weer terug op het forum. Zonde als je je collectie
Helemaal wegdoet.
Dat zijn erg vervelende berichten Sybren, ik vond je collectie altijd de moeite waard om even te kijken wat er nieuw was.
Hoop dat het een klein beetje meevalt voor je.
Nou weer een berichtje van mij, heb er goed overna gedacht en toch maar besloten voorlopig niks weg te doen. Weet gewoon zeker dat ik er spijt van ga krijgen . Schade valt mee zijn 3 modellen behoorlijk beschadigt geraakt waaronder 1 Zonda R . 2 Porsches zijn best te maken komt goed.
Over ongeveer 3 weken zal ik foto's plaatsen van de modellen in m'n nieuwe huis.
Zo hier maareens wat stof vanaf blazen. De Porsche collectie is nog intakt, alle schades zijn gemaakt en we gaan verder met verzamelen. Ik ga alle niet porsches verkopen.
Ah, gerbils! Mijn broer had er ook 3 toen ik nog klein was. Die krengen werden 's nachts actief en gingen dan als een bezetene in het rad rennen en aan de tralies van de kooi knagen. Ik deelde toen een slaapkamer met mijn broer dus ze hebben me vaak genoeg wakker gehouden.
Maar verder waren het leuke beestjes.
Maar ontopic: mooi dat je de collectie hebt kunnen redden. Laat de updates maar weer komen.